En av mine morsomste kvelder på lenge + bildedryss

Annonse

Hei dere!

I går hadde jeg det så utrolig gøy, og jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så morsomt. Planen var egentlig å dra på Max Factor eventet, også skulle Aleks hente meg. Vel, det skjedde ikke. Etter en liten stund hadde vi giret hverandre opp til å dra ut etter eventet, og det angrer jeg absolutt ikke på i dag.

Da vi kom til eventet ble vi møtt av en dødsfin suite med utsikt over hele byen. Suiten var utrolig fint pyntet med kroner og gullballonger overalt. I tillegg var det en del snacks der, og noen muffins som jeg allerede savner. Det var så fint og Splay vet virkelig hvordan de skal arrangere et event (utviklet seg til en fest da, haha!). Eventet vi var på var for den nye mascaraen som Isabelle og jeg allerede har testet i en video. Den heter Lash Crown og har allerede blitt en favoritt hos meg! Jeg koste meg så mye på eventet, og jeg ble kjent med en del nye mennesker♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

De muffinsene var så gode! Har tenkt på de i hele dag, haha.. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Dette må jo være den perfekte bloggleiligheten. Hadde ikke sagt nei takk til å bo her!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

♡♡♡

Som sagt dro vi en gjeng ut på byen senere. Jeg er så glad for at vi gjorde det, for jeg kan ikke huske jeg hadde det så gøy. Vi møtte mange venner ute på byen også, og vi koste oss masse. Det endte med at Sofie og jeg gikk rundt og ga borddanser… Altså?? Vi gikk fra bord til bord, og spurte om de hadde bestilt borddans. Om de sa ja, da sto vi og danset som to gærninger. Herregud, som jeg lo! Ellers var Sofie og jeg også stjernene av dansegulvet, eller det vil jeg selv påstå da. Tror ikke de andre på dansegulvet var så enig i det, haha! Etter en stund kom også Aleks, og etter litt var vi alle mest gira på nattmat. 

I dag er formen på topp, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro ut i går. Jeg er veldig heldig som aldri blir dårlig etter en tur på byen, så jeg føler meg tipptopp! Nå skal jeg spise, også skal jeg møte Therese senere. Vi skal bare slappe av hos henne, også spise sammen. Yey!

 

15 kommentarer

Siste innlegg