Mitt fotoalbum- Meg som liten

Hei dere!

Jeg vet at det er flere som ønsker barnebilder av meg, og derfor tenkte jeg nå å vise dere. Jeg hadde ikke så alt for mange bilder her hjemme hos meg selv, men jeg kan sikkert få tak i flere senere. Om jeg skal være helt ærlig føler jeg ikke at jeg har forandret meg særlig fra da jeg var 6 år. Om jeg går uten sminke ser jeg nesten helt lik ut. Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig, men morsomt er det!

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg kan jo starte med dette og si at jeg var en veldig tøff unge. Her tipper jeg at jeg var rundt seks år gammel, og her står jeg med en slange i hendene. Haha! Jeg elsket småkryp, og det første jeg gjorde da jeg kom i barnehagen var å løfte på noen trekasser for å se om det var noe kryp der. Mamma fant meg som oftest ute der jeg løftet på steiner, og en gang kom jeg hjem med lommene fulle av mark. Æsj!

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg elsket disse kaninene på Liseberg. Vi dro dit hvert år, og jeg satt så lenge som mulig og koste med kaninene. Jeg trodde disse kaninene var ekte helt til jeg var rundt 11 år gammel. Hvordan jeg fikk vite at de ikke var ekte er en ganske morsom historie. Vi var i Sverige hos en kompis av pappa, og han fortalte at kjæresten til datteren hans jobbet som kanin på Liseberg. Da ble jeg helt knust.. Det var som å få vite at julenissen ikke fantes, og etter det var det ikke like stas å dra på Liseberg lenger. 

Dette bilde er fra min første skoledag. Jeg husker jeg var kjempefornøyd med ny caps som vi fikk, haha! Jeg startet også i klasse med mange jeg kjente fra før, så jeg trivdes kjempegodt. Jeg husker fortsatt den lukten det var i klasserommet, for den var veldig spesiell. 

Processed with VSCO with s2 preset

Kjørte på med duckface første skoledag, haha! 

Dette tror jeg er fra da jeg var på langedrag. Jeg elsket dyr, så bondegårder og langedrag var midt i blinken for meg. Fine bryn forresten, hahah!

Ntå, her var vi veldig søte♡ Dette er altså broren min og meg, og her var han så liten! Nå derimot er han MYE høyere enn meg.. 

Her hadde vi blitt litt større, og her tror jeg han mest irriterte meg. Vi kranglet hele tiden da vi var små, og vi kunne aldri sitte ved siden av hverandre da vi spiste. Vi visste akkurat hva som skulle til for å irritere hverandre, og det ble alltid skriking og grining. Synes synd på mamma og pappa som måtte holde styr på oss to, for det tror jeg absolutt ikke var lett i blant. 

Hahaha, jeg ler så mye av det bilde her! Jeg var en veldig sint og sta unge, og fikk jeg det ikke som jeg ville klikket jeg. Jeg skulle klare absolutt alt selv, og jeg ble sur om noen skulle hjelpe meg. Jeg hadde det sykeste temperamentet, og det er rart ikke legen diagnoserte meg med ADHD. Heldigvis er ikke temperamentet like ille nå, selvom jeg ofte setter opp et lignende blikk om jeg ikke får viljen min. 

Dette innlegget var faktisk skikkelig koselig å lage, og jeg vet det finnes en haug av barnebilder av meg. Så om dere vil ha flere innlegg som dette er det bare å legge igjen en kommentar♡ Vi blogges!

29 kommentarer

Siste innlegg