Sminken jeg brukte i VG intervjuet + et innkjøp

Hei dere!

Jeg har fått veldig mange spørsmål om hva slags øyesminke jeg brukte på VG intervjuet, og det tenkte jeg å vise dere nå. Øyesminken jeg brukte er faktisk ganske billig og ikke minst fin! Dette er ikke annonse ellernoe, og produktene har jeg kjøpt selv. Dere finner VG intervjuet HER om dere vil se fargene ordentlig♡

Jeg har enkelt og greit brukt tre forskjellige øyenskygger fra Inglot. Da vi var i Portugal kjøpte Sofie og jeg ti øyenskygger fra Inglot som vi plasserte i et palett vi fikk med. Jeg synes det var supersmart, for da fikk jeg satt sammen akkurat de skyggene jeg ønsket selv. Om jeg skal ut å reise tar jeg alltid med meg det, for i det palettet har jeg absolutt alle fargene jeg liker. Jeg tror alle ti øyenskyggene kostet rundt 650kr, så det kostet faktisk under 100kr per øyenskygge. Jeg synes det egentlig var ganske billig, og ikke minst genialt!

De fargene jeg brukte er de to første øverst + nummer fire øverst. Jeg elsker disse fargene og jeg synes de passer så bra sammen. Jeg synes også det er fine farger å bruke nå mot høsten. Jeg tok også på en svart eyeliner + et par falske vipper. Jeg brukte også en higlighter innerst i øyekanten. Ellers la jeg også litt øyenskygge under vippene nederst, for jeg synes det gjør alt mye finere. 

Processed with VSCO with s2 preset

Farge nummer 1 er 450, nummer 2 er 607 og nummer 4 er 605♡

Ellers kjøpte jeg meg noe her om dagen som jeg har ønsket meg så lenge! Da jeg først så dette palettet ble jeg så glad, for det er så meg. Det jeg kjøpte er det nyeste NAKED HEAT palettet fra Urban Decay, og etter min mening er dette det fineste palettet de har kommet ut med. Fargene er så fine, og helt sinnsykt pigmenterte. Jeg fikk sjokk da jeg skulle prøve den på hånden, og jeg var solgt med en gang. Jeg kjøpte dette på Steen & Strøm og det kostet 450kr. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Ææ, så fine farger!

 

13 kommentarer
    1. Hei,jeg bare lurte på hva som er dine yndlings farger/farge er.
      P.S. DU ER SÅ KUL AT JEG IKKE KAN SI AT DU ER KULERE!!💓💓💓💓😄😄😄😄😄😏😏😃😃

    2. Du har så naturlig fine sillikonpupper! Gjorde du det vondt, og føler du at de er en naturlig del av deg i dag? Eller tenker du mye over at de er “falske”

    3. Så fin du er!😍😍 elsker måten du sminker deg på!! Det er så sykt fint!! Hvilke sminkeprodukter bruker du som sånn hudsminke? Altså foundation, contour, highlighter mm.?❤

    4. Synes du det er irriterende når folk gjenkjenner deg og vil ta et bildet? Møtte deg den andre dagen og fikk et supert bilde! Tusen takk❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg