Få system i skjønnhetsproduktene dine!♡

ANNONSE

Processed with VSCO with s2 preset

Heey!

Jeg er en person som elsker å ha kontroll på alle tingene mine, men som ikke klarer det. Alt fra hårprodukter, sminke, hudprodukter osv. har jeg som oftest slengt i en skuff. Når jeg skal reise derimot pakker jeg alltid ned tingene i forskjellige toalettmapper. 

Nå derimot har jeg fått et sinnsykt bra system på alt, og det beste av alt.. Det jeg har lagt produktene mine i er SÅ fint! Og da mener jeg virkelig fint. Jeg husker da jeg var yngre og mamma kjøpte seg toalettmappene fra Lulu’s. Jeg var så sjalu på henne, for de er så fine. Jeg hadde lyst på de selv, men mamma sa alltid at jeg måtte vente til jul eller bursdag. Etter en stund fikk jeg min egen, og jeg var så klart kjempefornøyd. Nå derimot er jeg utrolig heldig som har fått en hel samling hjem til meg i verdens fineste farger♡

Processed with VSCO with s2 preset

Se på disse nydelige fargene!

Disse er i tillegg perfekte å ha med seg på reise, for i disse får man virkelig plass til ALT. De har forskjellige modeller som er perfekte til hverdags når man bare vil ha med seg litt sminke i vesken, de har om man trenger til en reise der man vil ha med all sminken, de har en egen til koster og noen svære som man kan få plass til absolutt alt man eier og har av produkter. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg synes designet på disse er utrolig fine, og jeg mener disse toalettmappene er for fine til å ligge i en skuff. Jeg har derfor satt opp et par av de ved vasken på badet. Jeg har i tillegg puttet alle produktene ned i de. Nå har jeg kontroll på alle hårproduktene mine og sminken. Veldig praktisk i og med at jeg reiser så mye, nå har jeg alt samlet og kan bare putte det ned i kofferten. Jeg elsker fargeutvalget, og jeg må nok si at de fargene på bildene er mine favoritter. Lyse fine farger som er fine til pynt og fint å ta med seg på reise. Skikkelig lekre farger♡

Processed with VSCO with s2 preset

Den her må jeg bare vise frem til dere, for denne elsker jeg! Her kan man putte alle sminkekostene sine, og når man åpner den blir den som to beholdere til å ha sminkekostene i. Superpraktisk og lett når man vil finne kostene sine kjapt, for det er ikke alltid like lett i en toalettmappe. Denne her ødelegger i tillegg ikke kostene mine, for om de ligger slengt med sminken blir de ofte veldig rufsete og mister fasongen. Den her beholderen her må nok være en av mine favoritter!

Processed with VSCO with s2 preset

På bilde over kan dere se hvor mye disse toalettmappene rommer. Oppi den toalettmappen har jeg alle hårproduktene mine, og det er hele 11 forskjellige produkter. Alt fra shampo, balsam, hårolje, tørrshampoer, hårskum og mer. Jeg er helt sikker på at jeg kunne fått plass til det dobbelte av de produktene jeg har oppi nå, og det er perfekt for meg som hele tiden oppdager nye produkter. 

Processed with VSCO with s2 preset

Dere får nå 20% (!!!) rabatt på alle varer hos Lulus.no ved å bruke rabattkoden “MARTINE”. Disse toalettmappene er også perfekt i julegaver til mødre eller venninner. Jeg har allerede begynt å tenke ut julegaver til venninner, og jeg kommer nok helt klart til å bestille hjem et par sånne til noen av dem. Et utrolig smart tips til dere også. Spesielt nå som man i tillegg kan få de en del billigere! Dere finner direktelink til Lulu’s HER

19 kommentarer

Siste innlegg