Min ønskeliste denne uken♡

ANNONSE

Hei dere!

Nok en gang har jeg scrollet meg gjennom Nelly, og de får jo så mye fint inn hele tiden. Jeg mottok akkurat en pakke derfra med masse fint, og jeg tenkte å få vist dere alt jeg klikket hjem til uken. Jeg er så fornøyd med alt sammen, og jeg venter bare på å få brukt alt sammen.

Uansett, jeg har jo selvfølgelig funnet meg noen nye favoritter på Nelly denne uken også. Jeg har ikke bestilt noe av det hjem enda, så derfor tenkte jeg kanskje dere ville hjelpe meg? Om det er noe av dette dere mener jeg MÅ bestille, så legg gjerne igjen en kommentar om hva. Jeg har lyst på alt, men jeg må tenke litt på lommeboka i blant også. 

1. Genser HER & skjørt HER  2. HER  3. HER 

Jeg synes det hvite settet er så kult! Jeg tror det hadde sett veldig fint ut med noen hvite sneakers til, så dette vil jeg bestille meg. Den gråe genseren synes jeg også er kjempefin. Jeg elsker at den er offshoulder og jeg liker veldig godt armene på den. Kjolen, altså omg! Den har jeg så lyst på. Jeg er så lei meg for at de ikke har min størrelse inne, for om de hadde det hadde jeg bestilt den med en gang. Så fin!

4. HER  5. HER  6. HER

Jeg elsker slike kåper som den på bilde. Jeg synes de for det første er så deilige å gå med, og i tillegg liker jeg at de ser ut som morgenkåper. Jeg har allerede noen sånne, men ikke en i den fargen. Svarte bukser trenger man alltid. Jeg bruker for det meste bare svarte bukser, og jeg føler hele tiden at jeg trenger nye. Den svarte kjolen synes jeg var kjempefin siden den hadde høy hals. Jeg tror den kan bli veldig fin nå i høst. I tillegg koster den bare 199kr!

7. Jakke HER & bukse HER  8. HER  9. HER

Jeg elsker å gå rundt i koseklær, og spesielt da i det stoffet som på bilde. I tillegg synes jeg fargen var utrolig fin! Jeg tror nok jeg muligens kunne flyttet inn i det settet der i høst. Smykket har jeg allerede med en M på. Jeg har veldig lyst på en charm til med en A på. Jeg tror det hadde blitt skikkelig søtt!♡ Duftlys har jeg blitt avhengig av den siste tiden. Jeg tenner lys hver kveld, og jeg synes det er så koselig! Det fra Voluspa vet jeg lukter godt, og i tillegg elsket jeg at det var svart og gull. Haha, sjokk!

Om dere også vil shoppe litt på Nelly finner dere direktelink HER

Hva synes dere jeg burde kjøpe?

14 kommentarer

Siste innlegg