NY VIDEO- 40.000 SPESIAL- VI SPISER KATTE OG HUNDEMAT

Hei dere!

Denne dagen har vi ventet på, for endelig kommer vår 40.000 spesial ut. Herregud, jeg må si det igjen. Tusen, tusen takk til alle som abonnerer på youtubekanalen vår♡ Vi har blitt så mange nå, og det hadde jeg aldri trodd! Jeg synes dette er så gøy, og jeg setter så stor pris på alle dere som abonnerer. Samme med dere som leser bloggen min også. Jeg kunne ikke hatt noen bedre blogglesere, eller abonnenter♡

Over til videoen! Dette må nok være den morsomste, men også ekleste videoen vi har laget. Her snakker vi å spise kattemat og hundemat + masse annet ekkelt. Vi fikk jo inn en haug av forslag da vi spurte etter tips, og det virket som at flertallet ønsket en say it or eat it challenge, eller på norsk- si det eller spis det. Haha! Jeg håper dere liker videoen, og gi oss gjerne en tommel opp om dere gjør det. Hvis dere også vil kan dere abonnere på kanalen vår som dere finner HER♡ Det er helt gratis, og det eneste man trenger å gjøre er å lage en youtubekonto. Man kan også da trykke på den bjellen, og da får man opp varsel hver gang vi poster en ny video!

mpyQdctJl_Q

 

 

 

13 kommentarer
    1. Kan dere sminke dere med mat?? Vært sykt gøy! Hverfall siden dere er så flinke til å sminke dere fra før

    2. Hei. Skulle ønske det var mange av deg, for jeg er så veldig enig i det meste du skriver om pupper. Har ikke lest og sett alt, men har lyst å kommentere litt. Du sier pupper er sexualiserende. Ja, det kan de være, men stort sett er det vakkert. Kropp er vakkert. Kunst av ypperste klasse. Ingen er like. Hva som gjør at sexlysten trenger på ved enkelte, vet jeg ikke. Jeg tror også at kvinners pupper kan være sexualiserende, kan skyldes at de er tildekket og tabubelagt. En gang i tiden var også miniskjørt og bikini sexbetont. Nå er det bare vakkert. Stå på 😊

    3. Neste gang du abonnerer for en meldingstjenesten, som du gjorde hadde jeg suttet stor pris på at du hadde sagt det kostet penger… #feitregning

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg