Bildene som aldri kom på bloggen- Del 3

Hey!

Siden dere liker bildene som aldri kom ut på bloggen har jeg funnet frem noen nye bilder til dere. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg egentlig legger ut det her, for jeg ser jo ikke akkurat superbra ut. Likevel vet jeg at dere liker det, og jeg vil jo gjøre dere fornøyde en mandagkveld. Håper dere liker innlegget!

Ja, som sagt i tidligere innlegg som dette finnes det så alt for mange bilder av meg sånn her..

Altså.. Hahhaha!

Hahah, jeg lo godt da jeg så dette bilde! Hva slags måte er dette å gå på??

Jeg aner ikke hvorfor jeg så så sinnsykt skeptisk ut på dette bilde, men noe galt var det hvertfall. Haha!

Vurderer nesten nytt profilbilde på Facebook her altså!

 

Haha, her var både ansiktet mitt og hånden min merkelig.. 

Her så jeg bare veldig bitchy ut. 

Her hadde jeg tatt kvelden.

Håper dere likte disse fine bildene av meg, så blir det nok ikke alt for lenge til et nytt innlegg som dette. Håper alle får en fin kveld, så blogges vi mer imorgen♡

27 kommentarer

Siste innlegg