Bildene som aldri kom ut på Snapchat

Hei dere!

Jeg har jo lagt ut en del bilder allerede som aldri kom på bloggen, men i dag tenkte jeg å vise dere bildene som aldri kom ut på Snapchat. Jeg har aldri sett at noen har lagt ut noe sånt før, så dette blir gøy. Jeg skal altså gå inn på kamerarullen min på Snapchat og poste noen av bildene som kun ble lagret, men som aldri kom ut. Dette blir gøy, men skummelt. Haha!

Haha, her byttet Aleksander og jeg hode. Det ser jo helt merkelig ut med han sitt hår på meg og omvendt, og jeg skal love dere at vi ler mye av de greiene her. Jeg tipper Aleksander sikkert har 100 bilder der han har byttet hodet på oss.

Hahaha! Dette bilde er fra da Sofie og jeg lurte Aleksander og Morten. Vi fant to kjoler på Primark som vi aldri ellers hadde kjøpt (håper ikke noen har den kjolen her nå), også skulle vi se hvor lang tid det tok før Aleks og Morten reagerte. Sofie hadde på seg en i knæsj gul.. Ingen av de sa noe som helst, så det endte med at Sofie og jeg gikk med disse kjolene i byen i Portugal. Jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye, for Sofie og jeg klarte ikke slutte å le. Det endte med at Aleks og Morten ble ganske irriterte på oss fordi vi lo så mye. 

Haha, jeg elsker slike Snapchatfiltre. Jeg synes det er så morsomt, og jeg kan le meg ihjel av flere av disse. Jeg savner skikkelig det filtre der jeg hadde på briller, for herregud så mye jeg lo av det. Jeg legger som regel aldri disse bildene ut, fordi de ser jo ikke bra ut. 

Dette bilde tok jeg i Spania, og det var den perioden jeg ikke hadde fått mensen på tre uker. Dere som leser bloggen min vet hvor stresset jeg er for det og plutselig skulle være gravid, så når det gikk tre uker uten mensen gikk det også en haug av graviditetstester. De fleste vennene mine visste jo om dette, så det var slik dette bilde ble til.. 

Haha, dette er en blanding av mitt ansikt med Aleks sitt. Fint, hæ? Jeg synes ikke det ble så alt for ille altså. 

Dette kyssebilde må helt klart være mitt favorittbilde av oss sammen. Hehe, veldig fint!

Dette bilde her husker jeg at jeg la ut nesten med en gang vi kom hjem fra Mexico. Snapchaten min klikket og alle lurte på hvem denne fyren var. Jeg kunne/ ville jo ikke fortelle noen det, så dette bilde ble fort slettet igjen. Det var hvertfall Aleksander, om noen enda skulle lure på det. 

Haha, åå! Dette husker jeg så godt.. Her var jeg faktisk ikke lei meg, men jeg hadde sinnsykt vondt. Her hadde jeg akkurat tatt sprøytene vi måtte ta før Mexico, og da jeg kom hjem klarte kusinen min å bokse meg i armen. Hun gjorde det så klart bare på tull, men jeg hadde så sinnsykt vondt etter stivkrampesprøyten, så jeg begynte så klart å gråte. Au!

Dette bilde var det siste jeg tok i leiligheten min før jeg reiste til Mexico. Dette er altså bestefaren min, og han er jo en del ute på Snapchaten min. Her skulle han kjøre meg til de, slik at jeg fikk sagt hadet. Samme dagen reiste jeg til Gardermoen for å sove der en natt, før jeg tok flyet til Mexico.

Dette var på flyplassen i Paris, og det var en av mellomlandingene mine til Mexico. Er så rart å se tilbake på sånne bilder, for her ante jeg jo ikke hva som ventet meg. To måneder etterpå hadde jeg opplevd noe av det beste i livet mitt, jeg hadde vunnet Paradise Hotel, jeg hadde møtt en fantastisk gutt og fått mange nye venner♡ 

Dette bilde er det første jeg tok da jeg fikk tilbake telefonen min i Mexico. Herregud så sliten jeg var her! Jeg savner også Teele, det er alt for lenge siden jeg har møtt henne nå.. 

Så tenker jeg vi avslutter dette innlegget med et veldig fint faceswapbilde av Isabelle og meg. Dette er sånn vi ser ut uten sminke 😛 

Håper dere likte innlegget♡

16 kommentarer

Siste innlegg