I går fikk jeg en melding som gjorde meg skikkelig glad!

Annonse- inneholder adlinks

Hei dere! 

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en veldig lang dag. Egentlig hadde jeg ikke noen særlig planer i dag, men i går tikket det inn en melding som gjorde meg veldig glad. Aleksander tok seg en liten tur til Oslo i dag fordi han var invitert på høstlanseringen til MTG/ TV3. Derfor fikk jeg være med, og det var så godt å se Aleksander igjen. Vi har bare vært fra hverandre siden søndag, men likevel har jeg savnet han masse♡

Dagen startet derfor med at jeg dro ned til byen for å møte Aleksander, og deretter dro vi sammen bort til Aker Brygge. Der skulle vi møte opp på en båt, og deretter skulle den båten kjøre oss videre til selve høstlanseringen. På båten fikk vi drikke, det var journalister der og masse hyggelige mennesker. Jeg koste meg masse på denne båten, og det var veldig hyggelig å møte folk jeg ikke har sett på lenge igjen.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jakke- Kouture  Body (elsker denne!!)- HER  Øredobber- H&M

Etter båtturen dro videre bort til der høstlanseringen skulle være, og der var det enda fler folk vi kjente. Jeg koste meg så mye! Vi møtte også på mange av de i produksjonen til Paradise, og det var så koselig å se de igjen! Det var liksom de eneste man hadde av voksne mennesker en periode, og i tillegg hadde vi så mye med de å gjøre både før, mens vi var i Mexico og da vi kom hjem. Det var superhyggelig å møte igjen fler av de i dag♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset

Splaygjengen♡ 

3 kommentarer
    1. Ååh så korslig Martine, Alex ble nok glad han au for han kunne være med deg som han hadde invitert ❤️😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg