32 spørsmål og svar♡

Hei dere!

Jeg har sett at mange bloggere svarer på en haug av spørsmål, og derfor har jeg plukket ut noen av de selv. Tusen takk for tipset Henote♡♡

Dette innlegget ble forresten skrevet i går. Derfor jeg skulle bli hentet på flyplassen, og det var derfor jeg hadde spist så mye. Tviler på at jeg hadde klart å stappe i meg alt det der til nå. Haha! 

1. Hvor gammel er du om fem år? Da er jeg 26 år gammel. Shit, det er nesten litt skummelt å tenke på at jeg da nærmer meg 30. Tiden går så sinnsykt fort, og det føles enda som om jeg er 14. 

2​Hvem har du vært sammen med minst to timer i dag? Aleksander, bestemor, bestefar, pappa, kjæresten til pappa, broren min og kompisen hans♡

3​Hvor høy er du? I passet mitt står det at jeg er 168cm, og jeg tror ikke jeg har vokst noe særlig etter jeg målte meg da. Så jeg er rett under 170cm lang. 

4​Hvilken film så du sist? Fast And Furious 8, haha! Jeg så den faktisk i kveld hos pappa. Eller nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg fulgte så mye med, for jeg var mest opptatt av bloggen. Jeg synes i tillegg det var alt for mye skyting og slossing i den filmen, også skjønte jeg ikke helt greia. Hadde kanskje vært en fordel å se de andre Fast And Furious filmene først. 

Processed with VSCO with s2 preset

5​Hvem ringte du sist? Bestefar♡ Han skulle hente meg på flyplassen, så vi måtte avtale hvor jeg skulle vente på han. 

6. Hvem ringte deg sist? Tanten min, og hun spurte bare om jeg kunne hjelpe henne med noe.

​7. Hva sto det på den siste SMS’en du fikk? “Ok.” Og den var pappa. Føler det er så typisk fedre og svare kort og alltid med et punktum på slutten. Haha!

8. Foretrekker du å ringe eller sende SMS? Det kommer helt an på. Om det er noe raskt man skal si, så foretrekker jeg SMS. Er det noe annet, eller noe som må planlegges foretrekker jeg å ringe. Det verste jeg vet er om venninner ringer meg for å spørre om noe de kunne sendt en melding om. I tillegg har jeg veldig sjeldent tid til å snakke i telefonen, men med Aleksander for eksempel foretrekker jeg alltid å ringe. Spesielt om kveldene når jeg er alene hjemme, da facetimer vi til jeg sovner i blant. Snill kjæreste♡

9. Hvilken øyenfarge har du? Jeg har blå øyne, og jeg er ganske fornøyd med øyefargen min. Spesielt i solen synes jeg øynene mine blir kjempefine!

10. Når våknet du i dag? I dag våknet jeg klokken ti. Måtte rekke hotellfrokosten! Hotellfrokosten er jo det viktigste med det å bo på hotell, eller hvertfall for min del. 

11. Hvor tror du at du befinner deg om ti år? Helt sikkert i Norge. Da er jeg jo 31 år gammel, og muligens har jeg barn. Om jeg noen gang får barn vil jeg at de skal bli vokst opp i Norge. Om jeg derimot ikke bor i Norge håper jeg så klart at jeg bor i USA eller noe, men jeg tipper på Norge. 

12. Hva skremte deg om natten som barn? Hm, det vet jeg faktisk ikke. Jeg vet at jeg var veldig redd for å skulle sovne alene, så mamma måtte alltid ligge i sengen med meg til jeg sovnet. Så noe var jeg redd for, men jeg har ingen aning om hva. 

Processed with VSCO with s2 preset

13. Hva er din beste egenskap? At jeg alltid får til det jeg vil. Jeg gir ikke opp før jeg får til noe, og det skal mye til for å stoppe meg. 

14. Hva er din verste egenskap? At jeg aldri stresser med noen ting. Jeg tar alltid ting veldig med ro, for jeg vet at ting fikser seg uansett. Bortsett fra det må det nok være at jeg gir litt mye faen i blant. Akkurat det er litt vanskelig å forklare, men jeg får ofte høre fra folk at jeg gir litt for mye faen. Haha, jeg gidder rett og slett ikke legge energi inn i unødvendige ting.

15. Sover du med eller uten klær? Uten, jeg elsker å sove helt naken! Jeg får faktisk panikk om jeg bare har på sokker. Alt må av, og da mener jeg alt. 

16. Hva er det rareste du har spist? Reinsdyrhjerte.. Altså, æsj! Det har seg sånn at en av mine nærmeste venninner er nordlending, så familien hennes har fått i meg mye rart. Blant annet reinsdyrhjerte. 

17. Hvilken iskrem er din favoritt? Om det er kuleis er det Sjokolade og sitron. Jeg elsker den kombinasjonen sammen! Om det er is man kjøper i en kiosk, så er det lion, snickers og sandwich. Nam!

18. Hvilken dessert er din favoritt? Sjokoladefondant, åh! Venninnen min lager verdens beste sjokoladefondant, og jeg må få henne til å lage det til meg i løpet av uken. 

19. Hva er den største premien du har vunnet? 100.000kr som jeg vant på Paradise. Bortsett fra det har jeg vunnet 200kr på vikinglotto, woho!

20. Liker du kaffe? Nei, jeg synes kaffe smaker dødsekkelt.. Det eneste jeg klarer å drikke av kaffe er mocca. 

Processed with VSCO with s2 preset

21. Hva drikker du helst til frokost? Jeg elsker eplejuice, så det må nok bli det. Jeg kan drikke en hel eplejuice av gangen, og jeg blir aldri lei.

22. Hva har du spist i dag? Eggerøre, bacon, frukt, brødskive med skinke og agurk, pizza, pølser, sushi, godteri og smash. Haha, elsker mat!

23. Nevn en historisk person som interesserer deg? Jeg synes det er veldig spennende med andre verdenskrig. Så kanskje Hitler? Ikke fordi jeg liker han, men jeg synes bare alt er så sykt. Jeg har sett mange filmer som handler om andre verdenskrig, og jeg synes det er helt forferdelig.

24. Vil du ha barn? JA! Jeg har kjempelyst på barn, men ikke enda. Min største frykt må nok være og ikke kunne få barn. Jeg gleder meg så mye til å bare slå meg helt til ro, med noen søte barn løpende rundt. 

25. Kan du noen andre språk enn norsk? Ja, eller bare engelsk da. Borsett fra det er jeg veldig dårlig med språk. Jeg hadde spansk på skolen, men det eneste jeg husker er hvordan man sier at man bor i et stort hus, hva jeg heter, også kan jeg bestille burger og baguett. Jeg skal derfor ikke skryte på meg at jeg kan spansk, haha!

26. Sover du på en spesiell side av sengen? Jeg sover alltid på den siden som er lengst unna døren. Jeg aner ikke hvorfor, men hver gang vi for eksempel bor på hotell må jeg sove på den siden. Det er ikke sånn at jeg blir sur om jeg ikke får sove på den siden, men jeg foretrekker det. 

27. Foretrekker du havet eller basseng? Hm, jeg liker begge deler! 

28. Hva bruker du helst penger på? Jeg bruker egentlig ikke så veldig mye penger, men mesteparten av pengene mine går bort til mat, taxi og uber.. Ellers er jeg veldig glad i vesker da!

Processed with VSCO with s2 preset

29. Hva skal du gjøre i helgen? I helgen skal jeg i konfirmasjon til kusinen min. Jeg gleder meg så mye, og jeg elsker konfirmasjoner. Jeg skal endelig få bruke bunaden min igjen, og i tillegg spise masse god mat. 

30. Kan du stå på slalom? Absolutt ikke! Jeg er verdens dårligste på ski.. Jeg kan jo si så mye som at jeg måtte stå mellom bena til kjæresten til venninnen min i Trysil. Da han skulle slippe meg føyk jeg inn i skogen og tryna skikkelig. Vi brukte forresten en time ned en bakke de fleste kjører ned på ti minutter. Det endte med at jeg tok av meg slalomskiene og gikk ned.. 

31. Hva slags ringelyd har du på mobilen? Jeg har bare vibrering, og der fikk vennene mine svar på hvorfor jeg aldri tar telefonen. Haha! 

32. Fortell noe leserne dine ikke vet om deg? Hm, det velger jeg å vente med å svare på. Jeg driver faktisk med et slikt innlegg, så jeg samler masse ting dere ikke vet om meg. Jeg tror dere kommer til å like det innlegget!

Shit, dette tok lang tid å svare på. Håper dere liker innlegget♡

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg