Fest og moro

Annonse

Hei dere!

I går da vi kom til Trondheim var det egentlig null tid til blogging. Vi kom vel frem i tre tiden til hotellet, og så skulle vi møte opp klare igjen til fest klokken halv 7. Før det måtte vi spise og fikse oss, og ja det tok sin tid. Vi har blitt invitert hit for å skulle være med på lanseringsfesten til Tele G app. Jeg skal fortelle mer om den appen senere. Hvertfall så var vi først på en middag, før vi senere ble kjørt i limousin bort til utestedet. På utestedet var det stappfullt! Det endte faktisk med at Aleksander og jeg måtte ta oss en liten pause på hotellrommet. Vi ble på hotellrommet en liten time, før vi gikk tilbake til festen igjen. Jeg koste meg masse, og de hadde virkelig laget et bra opplegg for oss. 

Skjørt og topp- Missguided  Øredobber- H&M  Armbånd- Gina Tricot  Smykke- Glitter

Jeg koste meg veldig mye i går, men som alltid mister man hverandre ute på byen. Da Aleksander og jeg dro fra utestedet hadde vi ikke sett noen av de andre på lenge, haha! Så vi dro heller på hotellet og spiste Burger King, og så på Skal vi danse. Herregud, så flink Grunde var i går! Jeg ble skikkelig imponert, og jeg håper han vinner hele greia. Heia Grunde!! 

15 kommentarer

Siste innlegg