Jeg trodde de skulle ta selvmord..

Hei dere!

Nå er vi på vei til flyplassen, og straks går turen til Trondheim. Vi må ta en veldig vanskelig rute, og må derfor først mellomlande i Oslo. Jeg gleder meg til Trondheim, og jeg tror det blir veldig gøy! Vi skal dit med blant annet Sofie, Morten, Rebecca og Andrea, så det blir hyggelig♡

Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere om en skikkelig ekkel hendelse som skjedde i går. Jeg blir fortsatt dårlig av å tenke på det, for dette her var grusomt. Aleksander og jeg skulle kjøre hjem fra søsteren hans, og for å komme hjem må vi over en bro. Da vi kjørte over denne broen oppdaget jeg plutselig et menneske som sto på kanten av denne broen. Altså, jeg fikk helt panikk. Jeg skrek til Aleks at vi måtte stoppe, men han kjørte videre. Etter mye kjefting på Aleks klarte jeg å overtale han til å kjøre tilbake. Jeg satt og skalv, og jeg merket jeg ble skikkelig dårlig. Jeg var helt sikker på at dette menneske kom til å hoppe fra denne broen. Jeg holdt telefonen oppe, og var klar til å ringe politiet om jeg måtte det. Den følelsen jeg satt med var helt grusom. Dere vet den følelsen man får om man hører eller ser noe? Den følelsen som bare gjør deg skikkelig dårlig. Den følelsen fikk jeg.

Da vi kjørte tilbake så jeg plutselig enda et menneske. Jeg var på nippet til å svime av, for jeg klarer ikke sånne ting. Dette menneske sto også helt på kanten til denne broen. Jeg skrek til Aleks at NÅ måtte han stoppe bilen. Han kjørte over broen for å snu igjen slik at vi kom på samme side som disse menneskene. Jeg så at vi nærmet oss han ene, og da kunne jeg endelig puste lettet ut.

Disse menneskene fisket.. Altså, man så ikke fiskestangen i mørket og disse menneskene sto jo helt på kanten. Broen er også ekstremt høy, så det er ikke rart jeg fikk panikk. Jeg tror det her er noe av det verste jeg har vært med på, på lenge. Den følelsen jeg satt med i bilen var helt grusom. Jeg satt å gjorde meg klar til å løpe ut av den bilen og dra det mennesket over på riktig side igjen. I tillegg sa jeg flere ganger til Aleksander at vi måtte ringe politiet før det var for sent. Nei, det der var en skikkelig ekkel opplevelse. Jeg blir fortsatt helt dårlig av å tenke på det.. 

Nå er vi hvertfall straks ved flyplassen, så vi blogges mer fra Oslo eller Trondheim♡ 

23 kommentarer
    1. Jeg bor omtrent der som Alexander bor.. Dere gjorde det rette med og sjekke ut hva de folka holdt på med.. Det er dessverre flere som HAR tatt selvmord der dessverre…:( Ei venninne av meg kom oppi det samme en gang der midt på natta.. Hun ringte Politiet, de kom og fikk en dame bort derifra. Dessverre dagen etter gikk hun opp på broen igjen og hoppet i døden.. 2 ganger har det vært noen som har stoppet bilen midt oppe på broa og hoppet i døden der..:( Vet om flere som har prøvd… skikkelig ekkelt!

    2. Du er den mest gohjertet kjendisen jeg vet om! Fineste deg. Om de hadde tenk til å hoppe så kunne du reddet livet dems!<3

    3. Så fint at du sjekket det ut!! Helt enig med deg i at man skal bry seg.
      Ikke viktig, men bare så du vet det så heter det BEGÅ selvmord. Eller TA livet sitt.

    4. Hei, vi er mange jenter fra Lade som vil gjerne møte deg💞 Lade er altså i Trondheim! Men er du i Trondheim nå? Og hvis du er det så ønsker vi fra Lade at du kommer på et senter som heter City Lade! D er mange butikker og fine butikker så hvis du vil så setter vi stor pris på det💘🙈 Pliz svar oss❤️

    5. Fint at du gjorde det du gjorde❤️
      Men syns du burde tenke litt over overskift og hva man velger å skrive så mye om. Selvmord er et vannvittig sårt tema for mange. Og med en sånn overskrift virket det nesten som du tok litt lett på det å begå selvmord – selvom jeg skjønner at du ikke gjør det med tanke på hva du gjorde! Men uansett, tenk på hvordan du formulerer deg, spesielt når det linkes til på både snap og insta.
      Har selv tenkt en del på selvmord tidligere i mitt liv, og med den overskriften ble det bare rett og slett for mye for meg.

    6. Linka du feil innlegg for dette har ingenting å gjøre med at du og uvennen din måtte sitte vedsiden av hverandre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg