Bildene som aldri kom på bloggen- Del 2

Hey!

Siden forrige “bildene som aldri kom på bloggen” var en hit, tenkte jeg å fortsette med det i dag. Det er så mange ganger jeg ser bilder av meg selv og bare ler. Hvordan er det mulig å se så grusom ut i blant? Haha!  Jeg skjønner ikke hvorfor jeg deler dette med dere, men siden dere liker det så kjører vi på!

Hver gang Aleksander skal ta bilder av meg blir det mye sånn her. Han er ikke så opptatt av å få med ansiktet mitt, og det er nok andre ting han helst vil ta bilder av.. 

Jaja, holdt bare på å miste en helt ny Mac til over 20.000 i bakken. Null stress :)) 

Her vet jeg egentlig ikke helt hva jeg drev med? Haha, skulle tydeligvis ha et skikkelig close up bilde da. Fint!

Altså, hahah! Her skulle jeg ta bilde av vippene mine, og jeg holdt på å le meg ihjel da jeg så bildet. Dette bildet havnet faktisk i et innlegg, men da hadde jeg klipt bort alt bortsett fra øynene. 

Dette er fra London, og her virket jeg ganske oppgitt. Jeg var syk, sliten og irritert på mamma som ikke klarte å holde kameraet riktig. Blinkskudd!

Litt lipgloss må til før bildene blir tatt. Aleksander var tydeligvis allerede i gang med bildene her da.. 

Haha, hva skjedde her? Jeg aner virkelig ikke hvorfor Aleksander sto som dette.. Jeg synes hvertfall det var sykt morsomt å se på han tydeligvis. 

Haha, her aner jeg absolutt ikke hva jeg drev på med? På dette bildet er jo bare alt feil. Dette bildet har faktisk allerede vært ute på en blogg, men det var ikke min. Jeg skal innrømme at jeg fikk panikk da jeg så at Sofie hadde lagt dette ut. Takk Sofie!

Dette bildet har jeg ingen ting å si om.. Bortsett fra at dette absolutt ikke havnet på bloggen. Før nå, haha!

Håper dere fikk dere en liten latter nå, og at dere likte dette innlegget. Det blir nok ikke alt for lenge til et slikt innlegg kommer ut igjen, for jeg skal love dere at det finnes en haug av bilder som dette. Vi bloggees♡

11 kommentarer
    1. Fint å se at du som er så utrolig vakker og nydelig også får noen dårlig bilder i blandt😂 Og at du tørr å legge dem ut, det virkelig noe som gjør det til ett ennå bedre forbilde. For da tørr du liksom å vise at du også ikke alltid er perfekt!

    2. Kleineste jeg har sett….
      Helt normale bilder, er ikke stygge bilder kun fordi du ikke posér.
      Og ekstrem kleine bilde beskrivelser.
      “Litt lipgloss må til før bildene blir tatt. Aleksander var tydeligvis allerede i gang med bildene her da.. ”
      Herregud….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg