Jeg bestilte 10 minigriser..

Hei dere!

I og med at dere synes det er morsomt med historier, så tenkte jeg nå å fortelle om en av mine fyllahistorier. Jeg skal innrømme at jeg våknet opp med tidenes fylleangst etter dette, men nå er det bare morsomt å tenke tilbake på.

Dette her skjedde i en periode jeg dro ekstremt mye ut på byen. Da snakker vi tre ganger i uken, og jeg var skikkelig partygirl. På denne tiden dro venninnene mine og jeg alltid ut på torsdager, for torsdager er den morsomste dagen å dra ut i oslo. Vi hadde garantert vært på Heidis den kvelden, for Heidis var virkelig mitt andre hjem på denne tiden. Da Heidis stengte bestemte Isabelle og jeg oss for å dra på Nach hos en kompis. Vi kom til nachet, og jeg mistet Isabelle. Jeg kjente ingen andre der, men etter litt ble jeg kjent med en fyr. Jeg spurte om jeg kunne låne macen hans, fordi jeg hadde så lyst til å se på hunder. Han dro frem macen, og jeg klikket meg inn på finn.

Processed with VSCO with s2 preset

Etter mye søking frem og tilbake fikk jeg opp noen minigriser. Da var jeg solgt! Disse grisene var så søte, og fulle meg tenkte at en minigris hadde vært perfekt! Jeg fikk derfor denne fyren til å hjelpe meg med å sende en mail til han som solgte disse grisene, og vi skrev den bra mailen. Etter jeg hadde trykket på send tenkte jeg ikke mer over det, og plutselig kom Isabelle. Etter litt dro vi hjem fra nachet. 

Dagen etter våkner jeg og åpner snapchat. Da hadde jeg fått en haug av snapper med “Haha, du tuller nå?”, “Du har ikke kjøpt deg en minigris?”. Det var da jeg fikk panikk. Da kom jeg på hva jeg hadde gjort kvelden før, og jeg sjekket mailen min med en gang. Der hadde jeg fått svar fra denne bonden, og han skrev at jeg bare kunne komme å hente grisene. Jeg klikket meg inn på annonsen igjen og der sto det at grisene måtte selges sammen. Jeg hadde da altså bestilt meg ti minigriser. Jeg fikk helt panikk og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg hadde jo ikke plass til ti minigriser hjemme hos meg. Minigriser blir jo ganske store etterhvert også, og jeg hadde aldri klart å ta meg av TI griser. Jeg måtte derfor sende en mail tilbake om at jeg måtte vente litt før jeg kjøpte disse. Da fikk jeg et raskt svar om at han ventet noen dalmatiner griser om noen uker, og at jeg kunne sette meg på liste til disse. Den mailen der svarte jeg ikke på for å si det sånn.. 

Processed with VSCO with s2 preset

Etter denne hendelsen har jeg aldri vært på finn etter å ha drukket igjen. Det var første og siste gang! Jeg skulle gjerne hatt en minigris, men ikke ti.. 

15 kommentarer
    1. Du skriver så morsomt, jeg dør litt inni meg av deg søte Martine ‘:D kjenner meg litt igjen også, jeg bestilte meg en leopard gecko som jeg bare kunne hente med en gang, men mamma nektet meg da hun hadde lest at disse sprang oppover veggene hehe…!

    2. Hahahah, dør!! Minigriser er jo drit søte dae!! Men når de blir store Hahah da er det litt vanskeligere..lol. Du er så lættis!!❤

    3. Haha, søtt da! <3 Forresten, kan du dele Spotify-spillelistene dine? Hadde blitt utrolig glad om du vil blogget litt om musikk på bloggen din! 🙂

    4. Ahahaha😂 Kan du lage flere story times på YouTube eller hvertfall bloggen? 😜 Kjempe gøy og høre på <3

    5. Men hvor skulle du ha hatt den ene minigrisen, om jeg tør spørre? Haha… Kan man i det heletatt ha griser inne, driter de ikke overalt og sånt? :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg