En av mine siste dager i Bergen- Vi skal reise igjen

Hei dere!

Nå har vi akkurat kommet hjem fra nevøene til Aleksander, og herregud jeg er utslitt. Begge to er veldig små, og begge har et energinivå som er helt sykt. Haha, de er så søte og se på, fordi han minste skal alltid herme etter han eldste. Skikkelig nusselige! 

Nå skal vi få i oss noe enkel mat, for i kveld skal vi på et av mine favorittsteder. I kveld skal vi spise på Salsa igjen, og jeg gleder meg som vanlig. Jeg tror muligens jeg kunne spist der hver dag, men en gang innimellom er helt greit det også. Dette er jo faktisk en av mine siste dager her i Bergen, for lørdagsmorgen reiser vi nemlig til Trondheim. Vi skal på et event der med mange andre, og det gleder jeg meg så mye til! Vi blir kun i Trondheim en natt før turen går videre igjen til Oslo. Jeg skulle gjerne vært i Bergen mye lenger, men jeg har litt å gjøre hjemme også. 

Processed with VSCO with s2 preset

Vi blogges mer senere♡ Nå skal jeg spise god mat!

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg