VIDEO- Aleksander overrasker meg (igjen)

Hei dere!

Som fortalt overrasket Aleksander meg skikkelig da jeg kom til Bergen. Jeg trodde vi skulle rett hjem til han, men neida. Jeg ble kjørt et helt annet sted, og jeg ble selvfølgelig kjempeglad! Som jeg har skrevet før hater jeg vin, men det er en type vin jeg liker. Det hadde han selvfølgelig fått med seg, så han hadde kjøpt den også. Jeg synes det var skikkelig søtt at han har klart å få med seg det! 

Han overrasker meg gang på gang, og jeg føler meg så heldig. Han hadde virkelig lagt så mye arbeid i det at det skulle se fint ut på hotellrommet, og han hadde gjort det helt perfekt♡ Jeg synes det er så morsomt å se videoen, og se hvor mye han gjør for å gjøre meg glad. Åh, han er alt for snill♡ 

Gjerne abonner på kanalen hans HER, og husk å trykke på tannhjulet og 1080p for best kvalitet! Det er ikke lenge til han har 20.000 abonnenter nå, så husk å abonnere♡

D4UM73w_Dkw
 

 

15 kommentarer

Siste innlegg