Jeg takket nei til en stor TV produksjon

Hei dere!

Vi skal straks ut døren, for i dag skal vi noe jeg har hatt lyst til lenge. Jeg skal fortelle mer om det senere, og i mellomtiden tenkte jeg å fortelle dere om noe annet. 

Rett før sommeren til jeg spørsmål om å være med i et TV program. Jeg vurderte faktisk å bli med, men samtidig var jeg veldig usikker. Det hadde sikkert vært kjempemorsomt for dere å se på, og jeg tror jeg hadde utfordret meg selv på veldig mange områder. Likevel var det noe som holdt meg igjen, og derfor takket jeg nei. Grunnen til at jeg takket nei var fordi det kom for tett på Paradise Hotel. Det var kun noen måneder som skilte innspillingsdatoene, og jeg følte det ble for tidlig med et nytt program. Jeg synes det var veldig tøft å være uten familie og venner da vi spilte inn Paradise, og i og med at det ikke er så alt for lenge siden vi kom hjem derfra ville jeg ikke det så tidlig igjen. I tillegg er forholdet til Aleksander og meg ganske ferskt, så jeg vet ikke hvor bra det ville vært om jeg hadde reist bort et par måneder nå. Han hadde nok uansett støttet meg gjennom det, men jeg følte det ble for tidlig. I tillegg hadde jeg måtte være uten sosiale medier og telefonen min igjen, og utrolig nok tror jeg det hadde gått fint. Det var nok bare det å skulle være borte fra familie og venner igjen etter så kort tid som holdt meg tilbake. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg angrer ikke på at jeg takket nei akkurat nå, men hadde de spurt om kanskje ett år hadde jeg nok sagt ja. Jeg skulle gjerne vært med i det programmet, men det var ikke riktig tidspunkt akkurat nå. Uansett har jeg fått et annet tilbud som jeg virkelig håper vi får til. Det forblir hemmelig, men om det skjer kommer dere selvfølgelig til å få vite om det. 

Noen som klarer å tenke seg til hvilket program det er? 

61 kommentarer

Siste innlegg