Gravid?

Hei dere!

Hvordan går det med dere? Med meg går det supert! Akkurat nå er jeg med Aleksander på en photoshoot i det sykeste huset jeg noen gang har sett. Det å se sånne fine hus gir meg så mye motivasjon til å kun spare, og ikke bruke penger. Det må jo være drømmen å bo som dette, så nå blir det mye kuponger på vikinglottoen fremover. Haha, en liten funfact er at Aleksander og jeg leverer vikinglotto hver uke. Vi minner alltid hverandre på dette, og om vi glemmer det en onsdag er det tidenes nedtur. Haha!

Ellers må jeg bare beklage for mystoryen min i går. Jeg trodde alle fikk med seg at det sto foodbaby, men tydeligvis ikke. Plutselig haglet det inn med gratulasjoner både på Instagram, Snapchat og Facebook. Jeg fikk masse meldinger fra folk som trodde jeg var gravid, og det var absolutt ikke hensikten med snappen. Greia var at vi hadde spist ekstremt mye mat, og jeg så nesten smågravid ut. Jeg fikk panikk da det etter fem minutter var over 200 som hadde tatt screenshot. Jeg la ut en snap da om at det var foodbaby, og ikke en ekte baby. Likevel kom gratulasjonene, og jeg fikk litt småpanikk. Det var absolutt ikke meningen å lure noen av dere, men jeg trodde de fleste visste hva en foodbaby var. Vi dro likevel spøken videre med at vi ventet tvillinger osv, men jeg er nok ikke gravid enda. Det er nok fortsatt noen år til det i det hele tatt skal vurderes, for jeg er ikke klar for noe baby enda. Det var uansett koselig å se at så mange ble glad for en foodbaby da, haha! 

17 kommentarer
    1. Haha trodde du var gravid me tvillinger og da ble jeg veldig gla for jeg var tvilling :((
      (13 år forresten)

    2. Jeg vurderer sterkt å starte med linser og droppe brillene. Rett og slett fordi med brillene føler jeg meg ikke bra eller fin nok. Uten brillene er jeg som alle andre og mye penere. Det merker jeg også at andre syntes da jeg får mer likes på pb uten briller enn med. Er det virkelig sånn dagens samfunn skal være? At man ikke engang skal få bruke briller og føle seg bra nok? Jeg velger å ta disse valgene, fordi andre ikke syntes jeg er fin nok. Jeg har altså fått bekreftelse på dette flere ganger av for eksempel gutter jeg liker. Dette irriterer meg litt egentlig.. at jeg lar folk styre mine valg, for at jeg skal føle meg fin og bra nok i dagens samfunn… så skal jeg fortsette med briller og fortsatt leve med dårlig selvtillit, eller starte med linser for å føle meg bra nok?

    3. Anonym: Hei! (D r ikke martine lunde assa hehe) Liker u å gå med briller så gjør du d . Foretrekker du heller linser så bruk linser jentami. Du sa du føler dg finere med linser så jeg syns da du bør velge linser, ingen får lov å føle sg “stygg” dessuten er alle nydelige på sin egen måtee<3

    4. skikkelig random spørsmål samma det, men hva synes du om det innvandrene som kommer til Norge å bosetter seg uten å komme seg i jobb eller lære seg norsk? jeg har opplevd så mange utlendinger som lever på nav der de faktisk får dekket for leilighet, tilleggspenger å møbler. Dette er folk som ikke gidder å jobbe å sluker skattepengene våre..
      Kjempe fin blogg<3 du er ganske så naturlig, gla du ikke er en av de 1000 som oppererer seg å lar bloggen handle om den "fake rumpa" osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg