Jeg har verdens beste kjæreste♡

Hei dere!

I går reiste jeg til Bergen, og jeg gledet meg jo så mye til å se Aleksander igjen. Han skulle hente meg på flyplassen, og i det jeg møter han får jeg et kamera i ansiktet. Jeg skjønte ingenting, men så fortalte han at han vlogget. Jeg tenkte ikke mer over det, siden han driver med Youtube nå. Jeg vil ikke fortelle så mye mer, i og med at han filmet og skal legge det ut selv. Han overrasket meg hvertfall skikkelig! Han hadde booket en suite midt i byen til oss, og jeg har flere ganger snakket om at jeg vil bo på hotell i byen. Hotellet het Thon Hotel Bristol, og det lå perfekt til. Han hadde også stelt i stand så fint inne på rommet. Han hadde satt frem vin, jordbær, druer, godteri og hadde gjort det så koselig der. Jeg fikk helt sjokk, for dette hadde jeg ikke sett for meg. Jeg ble så glad! Jeg er virkelig verdens heldigste som har en så snill gutt♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Verdens beste

Senere på kvelden dro vi videre til en av mine favorittrestauranter. Den heter Salsa, og om du er i Bergen MÅ du dra hit. Dette er ikke noe sponset, men gud så god mat de har der. Jeg elsker maten de har der, og bare nachoen er helt fantastisk. Jeg har i tillegg svært få ganger smakt et så godt kjøtt før. Det er perfekt krydret og alt. Jeg har lengtet etter maten der siden sist jeg var der, så jeg er så glad vi dro dit i går. De som jobbet der hadde fått med seg at jeg hadde skrevet om de på bloggen sist, så vi fikk gratis dessert og velkomstdrink. Så koselig♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Gleder meg allerede til neste tur hit!

I dag tidlig sto vi opp og gikk rett til frokosten. Jeg elsker hotellfrokost, og det beste med hotell er vel frokosten. Jeg ble så glad da jeg kom opp på frokosten her, for herregud for et utvalg. De hadde absolutt alt, og jeg tok med meg alt for mye. Utrolig nok klarte jeg å spise opp alt også, men det var ikke så vanskelig i og med at det var så godt. Alt fra pannekaker (med nugatti, nam), eggerøre, bacon, frukt, masse pålegg osv. Det var så mye!

Jeg hadde en perfekt første dag i Bergen! Tusen takk Aleksander, du er verdens beste♡ Jeg er så heldig!

31 kommentarer

Siste innlegg