Mine beste tips med løsvipper♡

Annonse

Hey dere!

Jeg får daglig spørsmål om løsvipper, og derfor tenkte jeg nå å samle alt i et innlegg. Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i løsvipper, men vippeextension klarer jeg ikke. En vipperad derimot tar jeg på meg flere ganger i uken. Jeg husker selv at det var kjempevanskelig i starten å sette på seg løsvipper, men etter en del øving er det veldig lett. Derfor tenkte jeg å dele mine beste tips med dere nå!

Finn dine favorittvipper- Jeg har flere favorittvipper, men et av merkene som jeg er veldig glad i er DUFF Lashes. Disse vippene er utrolig fine, og de finnes i så mange varianter. Her finner man vipper til alle mulige anledninger! Alt fra helt naturlige til skikkelig festvipper. I dag valgte jeg de som heter Monroe, og de er så sinnsykt fine!! Åh, jeg elsker disse♡

 Processed with VSCO with s3 preset

Klipp de til- En ting som er veldig viktig når man skal sette på falske vipper er å klippe de først. Klipp de slik at de passer øynene dine, hvis ikke ser det ikke så veldig bra ut. Mange vipperader er for lange til mitt øye, og derfor må jeg alltid klippe for å tilpasse de. Det er veldig lite fint om vipperaden er for lang, og at den går langt ut fra der øyet ditt egentlig stopper. 

Finn frem en pinsett- For de som er helt nybegynnere med vipper ville jeg absolutt brukt en pinsett først. Det gjør jobben mye enklere, og man har mye mer kontroll. Man får da plassert vippene helt nærme sin egen vippekant, og man får også plassert de slik at de sitter riktig på øyelokket. Om man bruker kun fingrene kan det bli veldig klumsete, men med litt øving funker det også. Dere finner en pinsett som er perfekt til å påføre vipper med HER.

Bruk et bra lim- For å sette på vippene ville jeg anbefalt å investere i et bra vippelim. Vippelim holder utrolig lenge, så det tar lang tid før man går tom. Man burde absolutt ha et bra vippelim, om ikke kan vippene løsne lett. Det er absolutt ikke fint med en vippe som er halvveis på. Jeg pleier også å påføre litt ekstra lim på sidene av vipperaden, slik at de skal feste seg både innerst og ytterst på min egen vippekant. Dere finner et vippelim fra samme merke som vippene HER.

La limet tørke- Dette punktet her er SÅ viktig! Ikke påfør vippene på øyelokket med en gang du har tatt på limet. Da vil de ikke feste seg, og det vil bare bli et stort kaos med lim på øyelokket ditt. Vent derfor rundt 30 sekunder- 1 minutt fra du har tatt limet på vippene til du fester vippene på øyelokket ditt. Litt søl med lim vil det som regel uansett bli, men de fleste vippelim tørker til å bli gjennomsiktige. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Sett vippene nær din egen vippekant- Prøv å sett vippene så nærme din egen vippekant som mulig. Om ikke vil det se ut som du har dobbelt sett med vipper, og det er noe av det styggeste jeg ser. Bruk derfor god tid på å sette vippene på, og klem sammen dine egne vipper med de falske vippene. Tilpass også vippene slik at de følger kanten med dine egne vipper. Derfor er det viktig å ha klipt den falske vipperadenden før man kommer til dette steget. 

The power of lashes.. Haha!

Fest den andre vippen på samme måte- Når man er ferdig med å sette på den første vippen er det bare å gjøre akkurat det samme på andre øyet. 

Slik som dette.

Påfør mascara- Deretter påfører jeg mascara, og det er fordi mine egne vipper blender seg mer sammen med de falske vippene da. Jeg vil unngå å få dobbelt sett med vipper, så derfor påfører jeg ALLTID mascaren på de falske vippene også. Dette har til nå ikke ødelagt noen av mine falske vipper, så jeg tror ikke det skal være noe problem. 

Her har jeg tatt på mascara også, og mine egne vipper er godt blandet sammen med de falske.

Øv masse- Det å sette på vipper er ikke enkelt, og det tok lang tid før jeg klarte det. Derfor vil jeg bare anbefale å øve masse, for det er sånn man lærer ting. Etterhvert vil du da merke at det ikke er så vanskelig lenger, og da vil det gå fortere å ta på falske vipper enn mascara. Jeg sleit ekstremt mye i starten med å ta på falske vipper, men nå kunne jeg sikkert klart det uten speil. Neida, nå skal jeg ikke skryte på meg noe her. Haha!

Ikke kast vippene etter en bruk- Dette er viktig!! Mange tror man bare kan bruke vippene en gang, men nei. Man kan bruke et vippepar sikkert 40 ganger før de trenger å kastes. Så lenge man behandler vippene bra holder de kjempelenge. Jeg bruker mine i flere uker av gangen, før jeg kaster de og bruker et nytt par. Jeg skal ikke garantere at alle vipper holder så lenge, men disse fra DUFF Lashes gjør det. Selvom de koster litt mer enn et par vipper på H&M ville jeg heller anbefalt å kjøpe et litt dyrere par som holder lenge, istedet for å kjøpe nye vipper hele tiden. 

 

 Processed with VSCO with s3 preset

Vippene jeg bruker er som sagt fra DUFF Lashes, og jeg elsker disse. I motsetning til mange andre vipper er ikke disse stive, og det er nok det jeg liker best med de. Disse er myke, og kjennes ut som ekte vipper. I tillegg ser de mer naturlig ut en vipper jeg har brukt tidligere, og man får man disse i absolutt alle varianter. Man kan få kjøpt DUFF LashesTanstore, og mine favoritter er So Kylie som dere finner HER, Twiggy som dere finner HER og Monroe som dere finner HER. Det er Monroe jeg har på meg i dette innlegget. De har også fått inn denne pakken med tre løsvipper som dere finner HER. Dere finner hele utvalget til Tanstore med disse vippene HER

14 kommentarer
    1. En venninne kom akkurat hjem fra Aleksander, og hun sa de hadde kosa seg veldig mye hos han!
      Vil bare si fra

    2. Kjempe fine vipper martine ❤️ Kunne du lagt ut ett innlegg om kordan man rengjør vippene etter bruk ?
      Og til anonym som sier at veninnen din har vært hoss aleks ? Synd at martine er i Bergen selv da å er med aleks . Er så tragisk av folk å komme med sånne ting, kun for å lage kvalme å håpe på det blir drama . Skam dere !!
      Elsker bloggen din martine , fortsett å stå på med den fantastiske jobben du gjør . Å du er nydelig ❤️ Ønsker deg å aleks alt godt ❤️
      Klem fra Bergen

    3. Elsker bloggen din så mye! Ignorer hate, og de som prøver å få deg og Aleksander vekk fra hverandre er bare helt sykt sjalue!! elsker dere begge så mye😘
      Stå på begge to❤❤❤❤

    4. Jeg har aldri prøvd løsvipper, føler at kanskje ikke jeg kommer til å kle det eller at det blir for mye. Åssen tar man det av? Må man ta noe spesielt på løsvippene ellernoe?

    5. Hei! Ser vippene ikke er og finne på siden lenger. Hvor kan jeg få tak i disse eller har du andre anbefalinger til vipper?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg