Ukens spørsmål 20

Inneholder adlinks

Heey!

Da er det endelig tid for ukens spørsmål igjen! Jeg håper dere får svar på noen av spørsmålene deres♡

Hvordan var middagene dere fikk på Paradise Hotel? Hel fantastisk! Vi fikk så utrolig mye god mat, og det var veldig variert. Jeg savner den maten hver dag! Vi fikk alt fra kjøtt, kylling, fisk, burgere, pizza, pasta, salater osv. Alt mulig!

Hvordan var det å være med i Paradisekollektivet? Det var veldig gøy, men samtidig litt slitsomt. Vi hadde nesten akkurat kommet hjem fra Mexico, og jeg tror nok alle var litt smålei hverandre. Heldigvis gikk det fint, og jeg koste meg masse! 

Hvordan var du på skolen? Jeg var veldig flink, men også veldig skolelei etter en periode. Jeg fikk bra karakterer, og jeg øvde alltid før prøver. 

Processed with VSCO with s2 preset

Leser Aleksander bloggen din? Ja, han gjør det håper jeg. Eller jeg vet han gjør det, for han ringer meg ofte og snakker om et eller annet jeg har skrevet. Jeg blir skikkelig klein når han skal begynne å lese opp blogginnleggene mine høyt om jeg er med han, men når vi ikke er sammen går det helt fint. Haha!

Blir du sjalu når Isabelle er med andre enn deg? Nei, absolutt ikke. Vi begge har andre venner vi også må være med, så det gjør meg ingenting om Isabelle er med andre. 

Hvor er den røde skinnjakken din fra? Den er fra Bershka. Tror dessverre ikke de sender til Norge, men i butikken kostet den kun 250kr. Så billig for en dødskul jakke!

Processed with VSCO with s2 preset

Hvor ofte har du og Aleksander sex? Vi har faktisk ikke hatt sex enda.. Vi venter til vi føler oss klare, og det er ingen av oss enda:PP Neida, vi har sex når det passer oss. 

Eier du ikke leiligheten du bor i nå? Det er pappa som eier den, så jeg eier den ikke selv. Jeg vil flytte nærmere byen, og om jeg gjør det vil jeg helst kjøpe. Derfor sparer jeg opp til det. Det er sinnsykt dyrt for leiligheter der i Oslo da, så jeg blir nok boende her jeg bor en stund til. 

Er du og Sofie venner eller bestevenner? Jeg vil nok absolutt si at Sofie har blitt en av mine beste venninner. Hun er så bra, og vi har det alltid så gøy sammen. I tillegg hjelper hun meg om det er noe, og hun kommer alltid med gode råd til meg. Jeg er veldig glad for at jeg har Sofie♡

Har du noen gang sendt nudes? Nei, og det er jeg så utrolig glad for. Jeg har aldri hatt noe behov for å sende lettkledde bilder av meg selv til noen, og det kommer jeg forhåpentligvis aldri til å ha heller. Jeg husker en gang at en jente hadde sendt et puppebilde av seg selv til en gutt jeg kjente, og han gikk rundt og sa at det var meg. Alle som kjenner meg visste jo at det ikke var sant, for jeg hadde jo ikke pupper på den tiden. Jeg husker jeg var ganske stresset da, men heldigvis skjønte alle at det ikke var meg. 

Vil du være med på Ex on the beach? Nei, jeg har kjæreste. De vil nok ha med single folk med gærne ekser, så der er nok ikke jeg helt passende. 

Hvilken bunad har du? Jeg har en festdrakt som jeg har designet selv Eller jeg dro til en dame, valgte form, stoff, farger osv. Så lagde henne den for meg. Jeg elsker festdrakten min, og jeg skulle ønske jeg kunne brukt den mye oftere. Jeg er så glad for at kusinen min skal konfirmeres om to uker, for da kan jeg endelig bruke den igjen!

Har du noen gang prøvd narkotika? Nei, og jeg vet det går et rykte om at jeg har tatt masse dop før. Det er absolutt ikke sant, for jeg har aldri rørt noe som helst. Jeg har alltid vært veldig i mot det, og jeg har aldri hatt noe behov for å ta noe sånt. Det eneste rusmiddelet jeg har prøvd er alkohol, og det er nok det eneste jeg kommer til å prøve også. Jeg er så stolt over meg selv at jeg har klart å styre unna, for tro meg- i Oslo blir man tilbudt dop hver gang man er ute på byen. 

Hvordan var det å dra fra Aleksander i Mexico? Det var helt forferdelig, for guttene og jentene tok fly hver for seg hjem. Jeg husker jeg gruet meg så mye til den dagen, for vi hadde jo vært sammen så og si hver dag i to måneder. Vi hadde en uke tidligere fortalt hva vi følte for hverandre, og ting var veldig usikkert mellom oss. Hva ville skje når vi kom hjem? Tenk om Aleksander vil leve singellivet når han kommer hjem fra Mexico? Det var så mange tanker, og jeg var nesten litt redd for å dra fra han. Jeg husker vi sto opp tidligere den dagen vi skulle reise hjem, kun for å være sammen litt til. Vi lå vel inne på rommet og snakket helt til jeg ble hentet av bussen. Da begynte jeg å gråte og vi ga hverandre et kyss før jeg gikk inn i bussen. Inne på bussen fikk jeg tilbake telefonen min, og det første jeg gjorde var å sende han en melding. Jeg fikk ikke svar på meldingen før etter noen timer, siden de fikk den ikke tilbake før en stund etter oss. Vi snakket på meldinger så og si hele den dagen, han ringte meg når han ventet på flyet til Bergen fra Gardermoen, og vi facetimet da vi skulle legge oss. Etter noen dager sto han heldigvis på døren min. Da var jeg glad!

Er det mange utroskapsrykter rundt dere? Nei, heldigvis ikke. Og det tror jeg er fordi vi for det meste er sammen, og om han drar ut uten meg er vi flinke til å snakke sammen. Om en av oss har vært ute ringer vi alltid til hverandre når vi kommer hjem, så om det kommer noen rykter tror jeg ikke på de. Fikk en melding fra en jente på 15 år at Aleks hadde vært på fest med henne og dratt hjem med en annen jente. Det er vel det eneste ordentlige ryktet jeg har hørt, og det der trodde jeg ikke akkurat på. Jeg tviler på at Aleksander hadde dratt på en hjemmefest med 15 åringer. 

Hvor er de skoene dine med pels foran fra? De er fra Bianco, og dere finner de HERSå fine!! De har de bare i grå og rosa her, men jeg tror jeg må bestille meg de grå også.

Jeg håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på, og husk om dere har noen spørsmål til neste uke er det bare å legge igjen en kommentar♡ Nå må jeg komme meg i dusjen og få pakket. Straks går turen til Gardermoen, og jeg gleder meg så mye!

 

28 kommentarer

Siste innlegg