Jeg skal få meg bil

Inneholder annonse

Hei dere!

I dag hadde jeg først kjøretime med Best Trafikkskole, og det gikk så bra! Jeg føler meg så trygg i trafikken nå, og jeg merker at jeg blir mer og mer gira på lappen. I dag klarte jeg faktisk å lukeparkere på første forsøk, og da ble jeg jo helt i hundre. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare det, fordi alle andre sier det er så vanskelig. Jeg synes ikke det var så vanskelig, så nå vil jeg bare øve på å lukeparkere enda mer. Dere kan legge meg til på Snapchat for å se lukeparkeringen min som jeg er så fornøyd med! Haha, martineluunde heter jeg der. Om dere vil sjekke ut kjøreskolen min finner dere den HER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Da jeg var ferdig med kjøretimen møtte jeg pappa, og så kjørte vi videre til en bilbutikk. Jeg har nemlig sett mye på biler i det siste, og nå tror jeg muligens jeg har funnet drømmebilen min. Eller drømmebilen er vel en Lamborghini, men det kommer nok aldri til å skje at jeg kjøper en sånn. Jeg har hvertfall funnet en perfekt bil nå, og jeg klarer nesten ikke vente med lappen. Jeg holder det hemmelig akkurat nå hvilken bil jeg har mest lyst på, så får dere heller se den om jeg ender opp med den. Jeg skal forresten lease bil, fordi jeg prioriterer heller å kjøpe leilighet nå. Jeg vil heller spare til en leilighet, men samtidig vil jeg ha en ny bil. Derfor skal jeg lease. Det er en del penger som kommer til å gå bort i måneden, men jeg vil heller det istedet for å bruke 350.000kr på en ny bil nå. 

Er det noen som forresten har noen spørsmål til ukens spørsmål?

 

 

 

 

35 kommentarer

Siste innlegg