Jeg har gått ned i vekt.. Slanker jeg meg?

Hei dere!

Hvordan går det med dere? Jeg skal straks ha kjøretime i dag også, og jeg gleder meg! Jeg synes det er så gøy å kjøre, og jeg gleder meg skikkelig mye til lappen nå.

Det er veldig merkelig, for jeg har tydeligvis gått ned i vekt. Og det er faktisk litt til å være at jeg ikke har merket det selv. Jeg veide meg hos bestemor her om dagen etter en kommentar her på bloggen, og da så jeg at jeg hadde gått ned fem kilo. Jeg skjønte absolutt ingenting! I går ringte bestemor og spurte om jeg hadde gått ned i vekt, fordi hun synes jeg så tynnere ut. Da jeg kom til damen som skulle sette botox på meg var det noe av det første hun spurte om. Hun sa at man så det på meg, og da ble jeg jo enda mer stresset. Man kan tydeligvis se det rundt øynene.

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har jo aldri hatt som mål å gå ned i vekt, så det første jeg gjorde i går da jeg kom hjem var å spise masse. Jeg dro på butikken og kjøpte meg sjokolade, potetgull, dip, godteri og cola. Jeg bare stappet i meg alt, og det skal jeg gjøre i dag også. Jeg tror nok rett og slett jeg har hatt for mye å gjøre i det siste, men likevel føler jeg at jeg spiser akkurat som før. Jeg tenker veldig lite over vekten min, men fem kilo er vel litt mye å gå ned uten å merke det selv? Nå skal jeg opp disse kiloene igjen, og jeg gleder meg til å spise masse mat.

Så til dere som har spurt så er jeg ikke på noe slankekur. Dette har skjedd uten at jeg selv har merket det, og det er ikke bra. 

15 kommentarer
    1. Skulle bare si at fordeom du vil gå opp i vekt, så er det jo ikke bra å stappe i seg masse usunt, det kan kroppen bare bli sliten av! Vil anbefale deg å bare spise masse og ofte mat me protein og næring i, så går du nok opp i vekt! Styrketrening hjelpe også veldig <3

    2. Ikke spis godteri!!!! det er tomme kalorier, det vil ikke hjelpe noe enn at du blir syk og går opp i vekt på en stygg måte. Spis heller flere men små porsjoner om dagen. Spis masse proteiner og grønnsaker, men ikke noe usunt… Ikke rart du er sliten

    3. Syns du har en veldig sunn holdning til at du har gått ned disse kiloene, og at du poengterer at dette ikke er en bra ting for deg! Og at det å gå ned i vekt ikke alltid nødvendigvis er det beste. Det er slike ord mennesker som blir lett påvirket av kroppspresset trenger å høre 🙂

    4. La merke til det selv faktisk, du har blitt mye tynnere. Bra du har et såpass sunt forhold til kropp at du tar det på den måten. Kan også ha litt med det at du er forelsket å gjøre også, det skjedde med meg, fløy ned i vekt da jeg ble sammen med eksen 🙈

    5. Hei!
      Ikke hør på dem andre, og spis akkurat det du vil!
      Jeg nådde mitt mål på å gå opp 10 kg, via ekstremt mye candy og chips, men også weightgainer! (Spiste selvsagt sunn og variert kost i tillegg.) Funker dødsbra, så måtte bare gi deg et tips! Lykke til 👍👏

    6. Alkohol gjør jo veldig mye mer vekten, og etter hva jeg har fått med meg, festet du mye før vs. nå(?) Jeg er 25, og har alltid kunnet spise akkurat hva jeg vil uten at det går ut over vekten, men mye alkohol over perioder gjør derimot at jeg legger på meg.
      Synes forresten at du ser veldig bra ut nå, men hvis du trives bedre som større, så finnes det jo masse kaloririk mat som er sunn 🙂 feks avokado, nøtter, mango++

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg