Dette ser jeg frem til!

Hei dere! 

Sommeren er vel straks over, men det betyr likevel at det er mye som skjer fremover også. Jeg gruer meg skikkelig til høsten, for jeg hater at vinteren kommer etterpå. Jeg har vel skrevet det rundt hundre ganger på bloggen at jeg absolutt ikke er glad i kulde og snø. Jeg håper jeg får reist en del i vinter, for det å skulle være hjemme i hele vinter er uaktuelt. Heldigvis har jeg mye å se frem i mot, og det gjør meg selvfølgelig litt mer positiv til at vi nærmer oss kaldere tider. Derfor tenkte jeg å dele noe som skjer de neste ukene med dere!

Frisøren- På onsdag skal jeg ENDELIG til frisøren igjen. Det er virkelig på tide, for håret mitt er ikke fint nå.. Det blir deilig å endelig få litt fine lyse striper igjen, og jeg tror også jeg skal prøve ut noe jeg aldri har gjort før. Ææ, gleder meg!

Bergen- Allerede på lørdag reiser jeg til Bergen. Jeg skal besøke Aleks og familien, og jeg gleder meg veldig! Jeg elsker Bergen, så det blir så koselig å komme dit igjen. Jeg gleder meg spesielt mye til å spise på Salsa, for jeg har drømt om den maten siden sist jeg var der. NAM!

Trondheim- Første helgen i september reiser Aleksander, Sofie, Morten og jeg på tur sammen igjen. Denne gangen blir også Andrea med! Da skal vi ikke like langt som sist, men vi skal til Trondheim. Vi skal på en lanseringsfest for en ny app, så det blir gøy! Sist Aleksander og jeg var i Trondheim var vi der kun i et døgn, så jeg håper nå at vi får se litt mer av byen. Sofie har jo bodd i Trondheim, så hun får være litt guide.

Konfirmasjon til kusinen min- Kusinen min, Emilie skal konfirmere seg. Jeg elsker konfirmasjoner, og jeg har ventet i flere år nå på en ny konfirmasjon. Jeg elsker at det alltid er mye god mat, kaker og masse mennesker. I tillegg får jeg brukt bunaden min igjen, og det er jeg så glad for. Bunaden min (eller det er vel en festdrakt) må være mitt favorittplagg av alt jeg eier. Så fint!

Spennende tider med jobb- Det er så mye spennende som skjer i livet mitt fremover, og jeg vil fortelle dere ALT. Jeg gleder meg så utrolig mye til å fortelle dere, for jeg tror dere kommer til å bli skikkelig glad. Eller jeg håper det, haha! I tillegg er det mye spennende under planlegging, og den ene tingen er syk. Altså, jeg kommer til å gråte i flere uker om vi ikke får til dette. 

I tillegg til dette håper jeg på å få klemt inn litt reising. Det er så mange steder jeg vil dra til, men tiden strekker ikke helt til. Jeg håper hvertfall på en tur i løpet av de neste månedene, men vi får se hva det blir til. 

Vi bloggeees!

 

12 kommentarer

Siste innlegg