Så sykt irriterende..

ANNONSE

Hei dere! 

Jeg har allerede vært våken en god stund,  for i dag skal jeg i et møte. Jeg gleder meg skikkelig til det møte, og jeg tror det kan bli veldig spennende. Ellers er det jo Findings i dag, og det har jeg ventet på i flere måneder. Jeg elsker Findings, og det blir så koselig å dra dit med masse venner. Jeg skal vorse med en del folk rett etter møtet, så det betyr at jeg må begynne å gjøre meg klar allerede. Jeg krysser virkelig fingrene for at været blir bra i dag, for jeg er veldig lite gira på regn. Begynner det å regne kommer jeg faktisk til å dra hjem, for det finnes ikke noe verre enn å stå ute klissvåt og prøve å kose seg. 

Ellers må jeg bare si at jeg ikke aner hva som har skjedd med bloggen min. Jeg har fått en haug av kommentarer om at folk ikke ser bildene mine, og jeg ser de faktisk ikke selv heller når jeg går inn på bloggen. Jeg vet at det har vært noe oppdatering på blogg.no, så jeg håper virkelig det er derfor det ikke funker. Om det ikke funker i løpet av dagen må jeg sende en mail dit, for det er ganske kjedelig å lese en blogg der man ikke ser bildene. Om noen vet hva det kan være hadde jeg satt stor pris på hjelp. Dette er så irriterende, spesielt da jeg ikke kan noe som helst om det her. Jeg håper virkelig dette fikser seg i dag..

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg skal innrømme at jeg er ganske så trøtt nå. Jeg satt nemlig våken til langt på natt for å skrive ferdig innlegg til dagen. Jeg kan ikke dra med meg macen rundt i dag, så derfor var det mitt eneste alternativ. Jeg får håpe jeg våkner litt mer utover dagen, hvis ikke kommer det vel til å bli en tidlig kveld på meg. Jeg tror en del skal på afterpartyet i dag, men det tror jeg vi står over. Jeg trenger å slappe av litt om jeg skal orke morgendagen også, og i tillegg har jeg en blogg som ikke skriver seg av seg selv. Haha! 

Vi blogges senere♡

18 kommentarer

Siste innlegg