Ja, Aleksander kan irritere meg VELDIG

Hei dere!

Da er meetupen ferdig, og jeg er sykt sliten. Vi sto i tre timer i strekk, og det var så mye folk. Jeg er skikkelig overrasket over hvor mange som kom, og jeg blir så glad. Dere er så snille og hyggelige, så de tre timene gikk alt for fort. Jeg følte dette var en skikkelig koselig meetup, for vi tok oss god tid med alle. Vi fikk snakket ordentlig, og ikke minst tatt masse bilder med dere. Jeg koste meg så mye, og jeg gleder meg allerede til neste meetup. 

Nå sitter jeg faktisk på Fridays og blogger, jeg føler meg så dum som sitter med macen på bordet her. Det har seg nemlig sånn at Aleksander har dratt på kino med nøkkelen min. Så jeg fikk ikke dratt hjem, og må derfor vente til kinoen hans er ferdig. Jeg er faktisk skikkelig irritert på han nå, for han kan ikke sette seg i en kinosal med min nøkkel. Aleksander og jeg krangler aldri, og jeg blir sjeldent sur på han. Men akkurat nå er jeg faktisk skikkelig irritert. Haha! Heldigvis kom Therese og en venninne av henne, så da slipper jeg hvertfall å sitte alene. Gutter altså.. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

En ganske sliten og oppgitt Martine. Haha!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå er planen bare å vente på Aleksander, og da kunne jeg like så godt bestille meg mat. Jeg var så sulten nå, så nå blir det godt å spise.

Vi blogges♡

21 kommentarer

Siste innlegg