I dag skal jeg oppleve noe jeg aldri har før

ANONNSE

Heei!

I dag sto vi opp ekstremt tidlig, hvertfall for min del. Vi skulle surfe klokken 08.30, og jeg gikk i søvne ut fra rommet. Derfor ble det en tidlig morgen for oss, men det var egentlig ganske deilig. Vi surfet i et par timer, og det var skikkelig gøy i dag også. Jeg valgte å trene mer på det å skulle stå på brettet i dag, for jeg tror ikke jeg skal begynne å endre retning på brettet enda. Jeg kom meg opp på brettet et par ganger i dag også, men jeg måtte også ta meg et par pauser. Det er faktisk skikkelig tungt å surfe. Jeg visste det skulle være tungt, men ikke så tungt. Heldigvis er det sinnsykt morsomt, så etter en liten pause vil man fort ut igjen for å prøve mer. Jeg er så glad vi fikk denne muligheten av Lapoint

Jeg tenkte jeg kunne vise dere noen bilder vi tok i går kveld. Det er så mange søte smågater her, og Sofie blir jo helt i ekstase hver gang hun ser en fin gate. Derfor blir det en del bilder, men det er jo bare bra for bloggen. Jeg elsker forresten denne kjolen, men dessverre aner jeg ikke hvor den er fra. 

Processed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 presetProcessed with VSCO with s3 preset

Nå skal vi faktisk på en vingård med resten av gjengen som er her på surfecamp med Lapoint. Jeg har aldri vært på det før, så det blir veldig spennende. Jeg har hørt rykter om at det skal være veldig fint der, og det gjør meg enda mer gira. I kveld skal vi også muligens en tur ut, for imorgen har vi fri fra surfingen. Jeg lurer veldig på hvordan utelivet her er, så det blir gøy å få testet ut. Vi blogges mer senere♡

8 kommentarer
    1. Ser ut som at du har ganske lik hudfarge som meg. Blir fort brun på mage, rygg og bein, men sakte på bryst og armer. Stemmer det eller tar jeg feil?

    2. Kan fu skrive om opplevelsen du hadde på la point? Tips til hva man burde gjøre når man er i Portugal? Hva hadde du med deg i bagasjen og hva hadde du ikke som du burde ha med? Noe du angrer på og hva er dine beste opplevelser der? Hvilken level var dere på? Anbefaler du andre å dra på akkurat den campen? 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg