Video- Aleksander svarer på syke spørsmål

Heey!

Vi har akkurat kommet fra surfingen, men jeg tenkte å fortelle mer om det senere. Jeg tenkte å vise dere den nye youtubevideoen til Aleksander, og denne gangen svarer han på de mest stilte spørsmålene han har fått etter Paradise Hotel. Jeg fikk sjokk da jeg satt der på starten og fikk høre noen av spørsmålene, det kan dere jo se selv. Haha! Det er også så morsomt å se på Aleksander når han filmer videoene sine, for om han sier noe feil sier han “Nei, vent litt. Jeg sa feil” til kameraet. Jeg ler meg ihjel når jeg hører på han, så jeg må alltid sitte inne på rommet mens han filmer. Jeg håper Aleksander en gang kan lage bloopers fra videoene sine, for da tror jeg dere hadde ledd mye. Jeg synes Aleksander har blitt kjempeflink med redigeringen nå, og jeg synes det er så gøy å se på videoene hans. 

Om dere vil abonnere på kanalen hans finner dere den HER♡ 

 

gmpHapl50-4
 

 

4 kommentarer
    1. Litt rar begrunnelse for og ikke ta steroider, pga redsel for kviser! Hva med liten tiss, aggresjon og ustabilt humør, hjertesvikt etc etc. Du burde mtp at du fronter så mange unge mennesker i en verden m kroppspress hatt en holdning der det er nulltoleranse.
      Og forresten, jenter promper😂

    2. Spørsmål til Aleks: hvis Martine hadde mistet alle eiendelene sine og pengene sine, og hadde sluttet med blogg og Instagram, hadde du fortsatt ville vært sammen med henne?

    3. Du passet bedre i lag med hun andre Martine som du holdt på med på Paradise Hotel. Hun er litt mer din stil og så ut som du likte hun bedre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg