Aleksander og Morten tok oss med på Portugal fineste restaurant

ANNONSE

Hei dere!

I går leide vi som sagt en bil, og på kvelden bestemte vi oss for å kjøre et sted for å finne oss en koselig restaurant vi kunne spise på. Vi kjørte rundt lenge, før vi til slutt ga litt opp. Plutselig så vi et kjent skilt, og i og med at vi var så sultne var det stedet perfekt for oss. Vi hadde pyntet oss, og gutta hadde tatt på finskjorta og vi var klar for et festmåltid..

Bestillingen måtte vi selv slå inn på en skjerm. Det var veldig vanskelig, fordi vi ikke skjønte hvordan den funket. Vi har jo ikke sånn i Norge..

For en fantastisk service. Maten kom til bordet etter kun fem minutter, og vi kunne ikke vært med glade i og med at vi var så sultne. Servitøren var også kjempehyggelig, og hun passet alltid på at vi hadde det fint.

Så romantisk! Åh, kommer aldri til å glemme at Aleks matet meg med fries. MINNER♡

Jeg har aldri smakt en lingnende burger før. Den var helt fantastisk, og jeg skjønner hvorfor så mange drar hit og spiser. NAM! Må tilbake hit før vi drar hjem.

SKÅÅL! For en stemning♡

Så var det klart for dessert, og guttene som ba oss på date tok seg så klart av bestillingen.

Mm, is med Snickers. Det var sykt godt!

Vi var stappmette til slutt, men vi koste oss så mye. Maten var fantastisk, og servicen var på topp. Jeg koste meg med godt selskap, og guttete vertet opp Sofie og meg skikkelig♡ Vi er heldige som har to så fine gutter som viser oss det beste av Portugal. Denne dagen kommer jeg nok aldri til å glemme♡

16 kommentarer
    1. Hahahhaha DØØØØØR😂😂😂 digger deg Martine! Syntes at du (imotsetning til mange andre bloggere) er er JÆVELIG bra forbilde. Jeg elsker at du ikke er en clickbate whore i forhold til en viss annen (tidligere PH deltager… alle vet sikker hvem). Du flasher ikke penger, du er en bra person. Stå på❤️ fuck the haters, cause somebody loves ya😘 Klemmmm

    2. På max kan man velge å bestille på skjerm. Skal komme på mcdonalds også hvis det ikke allerede har kommet noen steder..

    3. “Portugal’s fineste resurant”= mcern!😂hahah dør!
      Vi hat forresten sånne maskiner I Norge 😉

    4. Thomas, det var jo obviously kødd, uansett hvis du syns ho er en “clickbait cunt” hvorfor leser du bloggen hennes da??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg