Enkelte av hatkommentarene sårer meg

Hei dere!

De siste dagene har jeg nesten vært litt redd for å sjekke kommentarfeltet her på bloggen. Det har vært mye negativt i det siste, og mange av kommentarene bryr jeg meg ikke om. Men så er det noen få kommentarer der jeg får en vond følelse inni meg. Så begynner jeg å tenke at det er et annet menneske som føler noe så fælt over meg. At et annet menneske håper jeg dør. Et menneske jeg garantert aldri har møtt. Disse kommentarene synes jeg er veldig kjipe å få, og jeg føler ikke jeg fortjener kommentarer om at noen ønsker meg dø. De kommentarene som faktisk sårer meg mest, og som jeg blir lei meg av er disse som handler om Aleksander. Der jenter skriver at de skal få han til å være utro med meg, og at de skal stjele han fra meg. Disse kommentarene blir jeg lei meg av og jeg kan gå å tenke på det lenge etterpå. Jeg blir småstresset de gangene Aleksander skal ut i Bergen, rett og slett fordi jeg er redd for at en av disse som skriver disse kommentarene er der. Ikke fordi jeg er redd Aleksander skal være utro, men jeg er redd for at det skal komme en haug av oppdiktede historier. Og de gangene jeg får kommentarer nå om at han har gjort ting mot meg vet jeg at det ikke er sant, fordi vi snakker mye selvom en av oss er ute. Vi pleier også å ringe hverandre de gangene vi skal hjem fra byen, fordi vi vet at folk elsker å dikte opp historier. Derfor er vi veldig flinke til å passe på at ingen klarer det, for selvom disse historiene er falske er det ikke morsomme ting å våkne til i kommentarfeltet sitt. 

Processed with VSCO with b5 preset

Jeg fikk også en kommentar om at noen hadde sett meg prøve å være utro, altså seriøst folkens? Tror noen virkelig at Aleksander hadde vært fem meter unna meg og sett på at jeg prøvde å være utro, uten å gjøre noe som helst? Det hadde aldri falt meg inn å skulle gjøre noe mot Aleksander, så det at dere prøver så hardt er trist. Og den kommentaren der ble jeg helt dårlig av, fordi det er veldig lite morsomt å høre sånne ting. Jeg skjønner ikke hvorfor noen av dere vil ødelegge mellom to som er lykkelige, og som har det veldig fint sammen. Det er så stygt gjort. 

Jeg skjønner heller ikke hvordan personer har lyst til å ta fra meg Aleksander, en person som betyr sinnsykt mye for meg. Disse menneskene som skriver disse kommentarene ønsker meg virkelig alt vondt, og det føles ikke bra. Spesielt på grunn av dette er personer jeg ikke har noe som helst kjennskap til, men likevel ønsker de meg så vondt. De ønsker at jeg skal være lei meg, og de ønsker å såre meg. 

Vi bloggere er ekstremt flinke på å late som vi ikke bryr oss om hatet, men jeg er helt sikker på at enkelte kommentarer går inn på bloggere. Det er mange drittkommentarer jeg ikke bryr meg om, men det er kanskje en kommentar i ny og ned som gir meg en vond følelse. Og det er kjipt, for netthat er ikke greit. Vi er alle mennesker, og mennesker tåler ikke alt. Vi har bloggere har følelser vi også, akkurat som alle andre. Jeg synes man burde lære mer av akkurat dette med netthat på skolen, for det virker som enkelte foreldre glemmer det i oppdragelsen. Og det er muligens fordi mange voksne er helt grusomme selv på nett. De verste kommentarene kan gi personen som skriver de alvorlige konsekvenser. Kommentarene man skriver kan bli anmeldt, og det må jo være flaut å bli anmeldt for netthat?

En slem kommentar kan føre til at noen tar sitt eget liv. Tenk om man skal gå rundt hele livet sitt og vite at man er grunnen til at et annet menneske tok sitt eget liv. Om noen andre hadde fått de kommentarene jeg får i blant, kunne det vært ille nok til å ikke ville mer. Om man hver dag får en kommentar om at man burde ta selvmord, eller at noen vil at man skal dø- ja, kanskje den personen da bestemmer seg for å ta sitt eget liv fordi man får høre det hver dag. Slike kommentarer gjør noe med folk, og enkelte er ikke sterke nok til å se bort i fra disse kommentarene. 

Jeg er stolt over at jeg aldri har skrevet en negativ kommentar til noen i et kommentarfelt. Uansett om jeg har mislikt en person har det aldri falt meg inn å skrive en slem kommentar. Vi må være snillere med hverandre, både på nett og ellers. Ingen tør å komme bort til meg på gaten for å fortelle meg at jeg burde ta livet mitt, så hvorfor tør man da å skrive det på nett? Jeg får opp IP- adressen deres, så det tar meg fem minutter å finne navnet på deg eller foreldrene dine og hvor du bor. Så neste gang en av dere vurderer å skrive hat til noen, tenk over at det er ekstremt lett å finne ut av hvem du er. Selvom man er anonym i et kommentarfelt, er man ikke anonym. IP- adressen til alle som kommenterer på denne bloggen får jeg opp, så jeg håper dere det gjelder tenker over dette neste gang.

Det var dagens visdomsord fra meg. Vær snille mot hverandre, for man vet aldri hva slags tanker en annen person legger seg med om kveldene. 

66 kommentarer
    1. Fuck the haters!! Du fortjener mye bedre<3 tror ikke det er så mange gutter her som syns så synd på deg som jeg gjør, og det med Aleksander! Han vil bare ha deg, husk det. De som sier du ikke har liv og sier dritt om deg, har ikke liv selv som sitter hjemme og skriver dritt om andre man ikke kjenner! Aldri slutt med blogging og YouTube jeg er en drit stor fan fordi du fortsetter med dette, selv om du får sykt mye hat<3

    2. Naww Martine! Så bra skrevet! Jeg elsker bloggen din og du må tenke på de positive kommentarene du får!❤❤

    3. Fuck the haters!! Du fortjener mye bedre<3 tror ikke det er så mange gutter her som syns så synd på deg som jeg gjør, og det med Aleksander! Han vil bare ha deg, husk det. De som sier du ikke har liv og sier dritt om deg, har ikke liv selv som sitter hjemme og skriver dritt om andre man ikke kjenner! Aldri slutt med blogging og YouTube jeg er en drit stor fan fordi du fortsetter med dette, selv om du får sykt mye har<3

    4. Fint innlegg, og er helt enig med deg. Men til en senere gang burde du kanskje være forsiktig med å uttale deg om selvmord fordi det kan være triggende mot enkelte, inkludert meg selv med en far som valgte å ta sitt eget liv.

    5. Du er så sterk Martine! Synd at det finnes folk som tydeligvis har det så dårlig at de må få smerten over på noen andre for å føle seg bedre, disse personene kan ikke ha det særlig bra med seg selv og tenker ikke klart når de oppfører seg slikt! Du er den nydeligste jenta jeg vet om og du og Aleksander er det nydeligste parret på jord ( unntatt meg og min kj da, Neida Hehe!) men uansett, ikke la hat oversteppe ros! Vet jeg slepper å si det siden du takler hat ganske bra, men selvom jeg ikke kjenner deg og du kjenner ikke meg så er vi fortsatt begge mennesker som lever i samme verden, og burde stå opp for hverandre! Håper du leser denne kommentaren og vet at du er ikke alene, og at jeg og mange andre bryr oss om deg, selvom vi ikke kjenner deg ❤️ Stå på Martine! Hilsen ei jente på 15 år som virkelig kunne ønske at folk kunne stoppet å spre hat, men heller kjærlighet! :/

    6. Off får så vondt på dine vegner 🙁 utrolig mangen stygge mennesker der ute, jeg håper alt blir bedre <3

    7. Så bra skrevet! Kjønner ikke hvorfor folk skal hate på en så fantastisk person! Du og Alex er kjempe søte sammen❤️❤️ELSKER DERE

    8. Sykt bra skrevet💋Du fortjener ikkje hate skjønner ikkje at folk prøver å øddelege for deg og Alex dere er utroligt fine sammen dere fortjener hverandre❤️ Du fortjener ikkje hate du er helt rå og e et forbilde for meg og mange andre ikkje bry deg om hate du er best❤️❤️

    9. Hei Martine❤️ Du fortjener faen ikke hat av uansett hvem, du fortjener Aleks, og du fortjente og vinne paradise hotel! Du er fantastisk og jeg vet du leser dette.💓 Jeg synes du er perfekt og du har mange som er glad i deg❤️❤️ Som alle vennene dine,mammaen din,pappaen din,kjæresten din, søsknene dine,familiemedlemmene dine og alle fansa dine!! Du er utrolig heldig som har et så fantastisk liv! Du er så heldig finaa❤️ Du er pen,snill,kul,søt,nydelig,perfekt som du er!!! Vis du får mer hat er det ikke din feil og du trenger ikke bry deg, du fortjener det ikke, du fortjener alt kjærlighet i hele verden!! Du er perf!

    10. Martine, så utrolig bra skrevet!! Jeg syntes du er utrolig sterk, som faktisk klarer dette!! De haterne kan vell ikke ha sååå mye i mot deg siden de bruker jo egt veeeldig mye tid på DEG! Og da er de jo bare sjalu for at du har fått Aleksander, for jeg vet om MANGE andre som skulle ønske de fikk han.. Du må bare stå på og fortsette med det d driver med, for jeg vet at du kan fæ til akuratt det du vil!❤️ Jeg elsker deg å bloggen din!!💖💖💖 Kos deg vidre i Portugal!!

    11. Ka e d som feile folk d e jo voksne/halvvoksne folk som sitt å skriv å skriv disse kommentarene Martine du er fantastisk tenk på di fine kommentarene❤️❤️❤️ Og de trollan som e sjalu

    12. Hei, vil bare si at det er utrolig bra skrevet. Det krever mot for at noen skal skrive hva dem føler, og være ærlige. Selv om jeg ikke kjenner deg er jeg stolt over at du klarte å skrive ned følelsene dine. Det er mange mennesker som opplever netthat/nettmobbing hver dag, jeg synes det er bra at de får vite at de ikke er alene.

    13. Utrolig bra skrevet. Det er forferdelig trist at det finnes mennesker som har så stor mangel på empati og må ta det ut over andre mennesker. Min konklusjon av det er at de bare er sjalu. Du er ei jente som har oppnådd mye og lever et nok så ekslusivt og interessant liv. Det er det ingen skam i! Jeg syns selv du skriver utrolig godt på bloggen og lager kjekke youtube-videoer. Det er absolutt ingenting en kan skrive noe negativt om 🙂
      Da jeg møtte deg i spania (noe du sikkert ikke husker hehe) ble jeg veldig positivt overrasket. Du var utrolig hyggelig og det virket som du faktisk var intersert i å ha en samtale. Du bryr deg virkelig om leserne dine noe som jeg syns er inspirerende. Kan ikke forstå hvorfor noen skal rakke ned på en så god person.
      Ble en lang kommentar her hehe men jeg syns det er viktig at man får vite i blant at man er god 🙂 stå på og kos deg masse med bloggingen og alt! Du har flere fans enn hatere, husk det 🙂

    14. Det var så utrolig fint skrevet av deg ❤️
      Men de som sier at hun ikke burde nevne selvmord osv …. det at folk har skrevet til martine at hun burde ta selvmord osv er jo absolutt sannhet … så hvordan skal hun ellers få det frem…? Det er kanskje triggende men da må du heller bare krysse ut inlegget … for det skal ikke være sånn at en ikke får uttalt seg riktig fordi den og den ikke tåler å lese det? 🙂
      Super bra sagt av deg Martine og du er god som enda holder deg oppe! Du burde anmelde dem som skriver sånt til deg, for når dem bare slipper unna med det så vet dem at de ikke får konsekvenser og da stopper det aldri :'( ❤️

    15. faen altså, noen mennesker er ikke gode:( det er disse som skal passe seg altså, har man ip adresse så kan du fort finne ut hvem de er.. drittsekker

    16. Jeg får vondt inni meg å høre dette, det er så utrolig dårlig gjordt av disse menneskene å skrive dette. Å hvis d er noen som fortjener en så bra gutt som aleksander så er d deg💓 Og motsatt selvfølgelig💓

    17. Syns det er veldig trist at folk prøver og ødelegge mellom deg og Aleksander fordi de fleste som leser blogge din vet at Aleksander betyr veldig mye for deg og dere er jo bare det søteste og fineste paret❤️ Det er bare folk som er misunnelige på deg fordi de ikke har hatt en gutt i livet sitt som elsker dem så mye og passer på dem❤️ Stå på videre!

    18. Du er sykt kul og jeg digger deg, som også mange andre gjør! Drit i folkene som rakker ned, det skyldes misunnelse, sjalusi, og dumme i hodet sitt❤️

    19. Du velger disse overskriftene kun for og gå lesere, ikkesant? Håper virkelig ikke du blir så ille såra av disse stakkars menneskene som ikke har bedre og finne på, enn og kommentere drit her. De må virkelig gå inn i seg selv.
      Uansett, du får kanskje opp alle ip’er. Men alle som skriver her kan for eksempel lasten inn et program som heter VPN. Da får du opp en custom IP. Som du ikke kan komme så langt med.
      Men problemet er at det etterhvert blir vanskeligere og skaffe VPN + at det vil koste penger. Jeg selv betaler ca. 14 hundre kr i året for det.
      Men just so u guys know IT.
      Martine kommer sykt langt med den ip’en deres. Hun kan gjøre alt i fra og spore dere opp, til og ødelegge nettet deres. Som ikke er lov, som er straffbart.
      Mvh. Gutt 15

    20. Så utrolig bra skrevet Martine! Og du er utrolig sterk som tåler alt dette så bra, selv om det selvfølgelig går inn på en eller annen måte.. mennesker som gjør sånt er bare misunnelig fordi de vil oppnå det du har klart, og det er jo ingen tvil om at aleks er en kjekkas ;)) så de skulle nok bare ønske at han kunne vært dems.. verden er dessverre sånn at vi har vanskelig for å ønske hverandre godt og dra hverandre oppover..
      Du er super <3

    21. Jeg har så lenge lurt på hvordan dere med kjæreste takler de oppdiktede historiene osv!!
      Jeg har kjæreste selv, og vet rett og slett ikke om jeg hadde taklet det like bra som dere. Kan ikke forestille meg hvor tøft det til tider er og forstår ikkke hvordan noen kan skrive slike ting i det hele tatt.
      Men herregud så sterke dere kommer til å bli av dette!

    22. så kjedelige blogg nesten alle innleggene dine handler om Alex det ser ut som du vill at folk skal bli sjalu på deg fordi du er sammen med Alex..

    23. Dere er fantastiske og dere på aldri gjør det slutt jeg ble kjempe glad da jrg så dere hadde blitt sammen!❤️😍 Og hatere hva hadde dere følt vis det var dere?? Fått den beskjeden som at dere ikke fortjente og leve og ødelegge livet dems… slutt og hat.. og ikke si noe vis dere hater men hold det for dere selv og ikke prøv og ødelegge for noen som er sammen! De fortjener og være sammen akkurat som andre par
      Martine og Aleksander you gooo!❤️❤️

    24. Du virker dom ei oppegående og reflektert jente ha tro på deg selv og drit i de som ikke unner deg noe bra😊Karma is a bitch ❤️Det vil alltid være folk som vil ødelegge . Stå på å ikke la deg knekke 😊

    25. Det er altfor mange som skriver altfor mye stygt der ute. Bra at du er et godt forbilde selv! ( Også får du prøve å heve deg over de som ikke er så kloke.)

    26. Fuck alle haterne! Martine, du er en sterk jente. Det vet jeg❤ Og uansett, ALLE vet at de som skriver hat bare et sjalu på deg🔥

    27. Neimen herregud da folkens. Her sitter hun og skriver at hun ikke synes noe om negative tilbakemeldinger osv, så kommenterer likevel folk negativt på samme innlegg. Har seriøst ikke folk noe bedre ting å gjøre enn det? Jeg går så å si aldri inn og leser kommentarer eller skriver kommentarer, men gjorde det nå (egentlig bare for å sjekke). Jeg synes helt oppriktig synd på dere som kommenterer negativt. Dere kan umulig ha det bra med dere selv!
      Er så enig med Martine med at jeg et så glad for at jeg ikke går inn på andres side for å skrive noe negativt/frekt til andre. Da ville jeg hatt det fælt med meg selv! Mye man kan synes og mene om folk, men jeg skriver/sier det ikke av den grunn. Jeg blir så oppgitt jeg!
      Forresten er du helt rå Martine 🙂 jeg heier på deg og Alexander. Fulgte med på PH sesongen også, og digget deg fra dag en. Og du er dritpen! 🙂

    28. Utrolig bra skrevet, dette om netthat bør stoppes og bli tatt mer seriøst. Du eller ingen andre fortjener slik hat. Stå på videre <3

    29. utrolig bra skrevet martine!! utifra bloggen virker du som en utrolig herlig person og du fortjener ikke den dritten du får sendt. du er en vakker sjel og en kjempeflink blogger <3 du har et utseende av de sjeldne så selvfølgelig er nesten hele norges befolkning sjalu på deg men det gir ikke netthaterne noen grunn til å skrive så inhumane ting til det. håper du ikke tar deg altfor nær av det. en mulig løsning kunne være å stenge kommentarfeltet.. jeg har ikke noen blogg og har ikke opplevd å blitt trakassert over sosiale medier, men jeg har opplevd folk som har snakket dårlig bak min rygg, folk jeg kjenner og ikke kjenner, så jeg kan ikke forestille meg engang hvor dårlig det må føles for deg å få så mange stygge kommentarer! men jeg håper de fine kommentarene du får (som det er veldig mange av) veier lenger opp enn de stygge. du er nydelig martine <3 klem

    30. Hei Martine
      Dette er noe av det råeste, kulste og finste jeg har lest. Du er så utrolig vakker, pen masse mer og tør å skrive slik. RESPECT sier jeg bare.
      Jeg ville gjort hva som helst hjulpet dere to eller den som er din kjære.
      Jeg ville gjort mye for hatt en venn som deg. Jeg vet jeg kan stole på. 1000% så må det være deg.
      Hvis noen skulle gjøre deg eller dine noe vondt så kommer jeg å hjelper de du vil jeg skal hjelpe og jeg prøver å få med meg flere. Du fortjener kun det beste.
      Klem

    31. Flott skrevet! Ikke hør på noen av kommentarene. Stå på dere to!
      Hilsen en som er bekjent av Aleksander fra Bergen. Har truffet han ute flere ganger i Bergen. Du har ingenting å bekymre deg for 🙂

    32. Du må huske på at jenter hater på slike ting fordi de er sjalu, og det er jo ikke rart når man ser på både deg og Aleksander. Dere er to mennesker med herlig personligheter (utifra det jeg har fått med meg i sosiale medier hvertfall). Til tross for det med Kevin i finalen også, så kan man vite at du har ikke noe vondt ben i kroppen, har også noen venner som kjenner deg som kan bekrefte det. Så du må bare se bort ifra det og vite at du er en bra person, og det er ikke galt å vite at man er det. Du fortjener virkelig ikke all haten, men se på det fra en annen side, du har en hel fanskare som elsker deg og den andre delen er misunnelig. Aldri ta til deg det de skriver❤️

    33. Utrolig bra skrevet Martine!
      Og det du skriver er så sykt sant, håper virkelig det tar slutt for deres begges skyld, det er ikke noe gøy å lese dritt om seg selv hver dag! ❤️❤️
      Men dere er sterke og klarer dette😍😍

    34. Nei huff! Dette var ikke bra! Det er ikke morsomt å få hatkommentarer på noe som helst måte! Dette var veldig bra skreve og du er ei super flott og ei fantastisk jente! ❤️
      Kanskje du burde stenge kommentarfeltet i noen dager så du får en liten pause? Det er mange bloggere som gjør det 😊
      PS: Elsker bloggen og youtube videoene dine! 😄❤️

    35. Det er ikke Greit å få netthat, men å skylle på foreldre er heller ikke greit, de kan ikke alltid vite hva barnet dens gjør på internett.

    36. Menneskene som sitter og skriver disse kommentarene er mennesker som har ekstremt store problemer og veldig dårlig selvtillit, siden de har et behov for å få andre til å føle seg dårlig for å føle seg bedre med seg selv. At det finnes mennesker som faktisk bruker sin verdifulle tid på å skrive sånne kommetarer, sier litt om hvor kjipt og kjedelig liv de har. Mennesker som slenger dritt anonymt på nett er rett og slett feige umodne mennesker, som ikke har noe bedre å bruke tiden sin på, og som sliter veldig med seg selv. De som skriver disse kommentarene til deg er bare dritsjalu på deg, for de vet at du er så mye høyere opp enn dem. Husk på dette sitatet: “if someone tries to bring you down, it only means you’re above them” ❤️ Jeg digge deg Martine, og du fortjener ikke en eneste en av disse fæle kommentarene❤️

    37. Du er en bra person. Du fortjener ikke hat! De som hater gjør det bare fordi de ikke har noe liv, derfor hater de på andre. Du fortjener absolutt ikke dette. De tenker ikke før de skriver. Prøv å ikke bry deg om dem selvom jeg vet det ikke er lett. Jeg har også blitt hata på, det er ikke en god følelse å vite at noen misliker deg og skriver stygt om deg. Håper det forbedrer seg! Lykke til videre! Elsker deg❤

    38. Fy søren! Jeg begynte å grine av dette innlegget, og nå er jeg veldig sint… fordi jeg skjønner ikke hvordan folk kan skrive noe så stygt om deg Martine😭😡
      Du fortjener det ikke i det hele tatt, du er perfekt, du er pen, snill, søt og du fortjener all kjærlighet i hele verden! Du fortjener Aleks, dere er perfekte for hverandre!❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍 Og jeg ble helt sykt glad når du vant Ph!😍😍❤️ Jeg elsker deg helt sykt mye Martine!!!!❤️❤️😍😍😍😍😍

    39. enkelte mennesker er bare så ufine… herregud, jeg blir til tider sjokkert over alle påstander & trusler bloggere, offentlige og vanlige mennesker kan få, som ikke er fakta, noen fantaserer bare til de grader, trist 2017 er slik som det er, hvorfor ikke backe opp hverandre og spre positivitet?<33
      og helt sant foreldre kan også være veldig stygge på nettet & da tar barn lærdommer av det, noen foreldre må få øynene opp for ikke alle tåler hat på samme måte som deg, & kan ta seg veldig nær av det. noen barn har fått en svikt i oppdragelsen...
      blir så lei på dine vegner av å se kommentarer som dette, noen folk tror de er så mye bedre enn alle andre, dessverre:(
      stå på videre, vakre & godhjerta Martine<3 du har mange fine kvaliteter og synspunkter, takk for du blogger og deler så mye med oss, jeg setter pris på det<33
      forbilde det er du for mange<33 koos deg masse i Porugal, så avslutter jeg med en klassisk Isabelle "LOVE" <33

    40. Yes!! Endelig er det noen som tar tak i dette👏🏻 Er så lei av at folk sier at de ikke bryr seg og derfor ikke gjør noe med det… Stå på Martine!

    41. Ååå Martine<33 jeg gråt når jeg leste dette innlegget. Du må bare prøve å være strek, og uansett hva alle hatene sier så må du huske at du er nydelig, og det vil alltid være noen som elsker deg. Jeg unner både deg og Aleksander det beste, og aldri la en kommentar komme mellom dere.

    42. Jeg beklager for den komentaren jeg skrev <3. Kjedet meg virkelig, du er en fantastisk jente martine <3 .

    43. Jeg syns du er fantastisk som tør å skrive alt det. Jeg syns bloggen din er fantastisk og at du bør tenke at de som skriver det om deg er bare sjalu for hvor fint liv du har❤️❤️
      PS: til dere som skriver stygge kommentarer har dere ikke noe bedre å gjøre?🤔

    44. Kjempe bra skrevet!❤️ Jeg kjønner ikke hvorfor folk skal være så slemme mot deg? Du har jo ikke gjort noe mot de som skriver sånt!? Jeg blir skikkelig såret på dine vegner😭 Ikke bry deg! Fordi det eneste de er ute etter er å få deg såret, så stå på! Du er en helt fantastisk person💞 Mvh en som digger deg<3

    45. Vet ikke om du følger med på Jodel, men så og si alle bloggere er nevnt der inne, og alle får hate i en eller annen form.. bortsett fra deg. Folk liker deg, folk oppfatter deg som jordnær, snill og god. De liker hvordan du skriver på bloggen, hvilke verdier du har og at det virker som du er fornøyd med deg selv – sminke eller ei, trening eller ei. Ta det med deg videre, og fortsett å vær den du er 🙂 Hilsen en trofast bloggleser/venninne

    46. Det var jeg som skrev den komentaren du la ut på story for ca 2 dager siden tror jeg. Men etter at jeg leste så fikk jeg faktisk tårer i annsiktet. Jeg håper virkelig du kan tildgi meg martine <3 . Har fått veldig dårlig samvittighet av det jeg skrev til deg. Jeg føler meg veldig skitten og slem etter å ha skrevet noe sånt bare fordi kjærsten min slo opp med meg og jeg var sur å sjalu på alle som så ut som at de hadde det lykkelig. jeg vet det er helt sykt!. Men nettmobbing har ingen unnskyldning og det vet jeg. Jeg håper virkleig du kan tildgi meg for det jeg skrev martine! Det er første og siste gangen jeg skriver det der og angrer sikkelig på at jeg skrev det! Håper virkelig du tildgir meg for det <3 i love u girl, ure a strong girl who deserves the best of all<3 jeg beklager virkelig fra hjertet <3

    47. Hev deg over det. Dette er mennesker som har det helt tragisk sitt eget liv og forsøker å projisere sine deprimerte følelser over på deg. Håper du klarer å gi mest mulig f i alt det stygge som kommer. Du fortjener absolutt ingen sånne kommentarer. Anmeld de drøyeste og prøv å kose deg mest mulig. Det fortjener du, du virker som en fantastisk jente. ALEKSANDER ER HELDIG SOM HAR DEG 😊 Ikke la dumme, stygge, slemme, miserable, mennesker ødelegge mellom dere. Du virker så fantastisk på alle måter. Åpen, ærlig, intelligent, morsom, tøff, søt og fantastisk fin 😊

    48. Stay strong! det er veldig mange som vil ødelegge uansett hva det er. Men jeg er sikkert på at dere klarer dette her, og at dere klarer å stole på hverandre. drit i de andre drittsekkene som skal dikte opp masse piss! Dere er utrolig søte sammen <3

    49. Nice post. I learn something new and challenging
      on websites I stumbleupon every day. It’s always interesting to read through articles from
      other writers and use a little something from other websites.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg