Vi er fremme i Portugal♡

ANNONSE

Heey!

Da er vi endelig fremme i Portugal. Flyturen gikk veldig fint, og det er så deilig å være fremme. Flyet var vel halvfullt, så vi fikk jo en rad hver. Eller Sofie og jeg valgte å sitte sammen siden vi begge skulle forhåndsskrive masse innlegg, slik at vi har de dagene vi skal surfe mye. Vi skal jo til Portugal for å lære oss å surfe, og jeg gleder meg skikkelig! Vi møtte noen jenter på flyplassen som akkurat hadde kommet hjem derfra, og de sa det var så gøy der. De fortalte også at de alle tre hadde lært seg å surfe, og da ble jeg veldig glad. Jeg håper virkelig jeg kan skrive i løpet av denne uken at jeg har lært meg å surfe, det virker jo så kult å kunne. Det eneste problemet er at jeg er livredd for å være under vann uten å holde meg for nesen, så jeg håper virkelig man får tak i noe neseklyper der nede. Hvis ikke kommer det sikkert til å se veldig komisk ut med meg på brettet mens jeg holder meg for nesen. Haha! 

Det er forresten så koselig å dra sammen med Sofie og Morten også. Vi fire kommer så godt overens, så jeg er helt sikker på at dette blir en bra tur. Dette blir garantert en bra bloggperiode også, fordi vi alle deler de samme interessene med bilder og filming. Woho, jeg gleder meg skikkelig til imorgen! 

Fine Sofie♡

9 kommentarer
    1. Ååå hei jeg kom hjem fra Portugal for noen uker siden🇵🇹Og der har jeg vært og surfet🏄🏽‍♀️Det har jeg faktisk gjort de 3 siste sommerferiene👍🏼😻Og jeg har 3 ting å si dere: 1:Gleeeeed dere!!!!!!😂 2.Det er vanskeligere en det ser ut😂 3. Kooos dere masse🏄🏽‍♀️❤️❤️❤️det er det artigste jeg vet😂Synd det ikke er forhold i Bodø dær jeg bor😂❤️

    2. Hvorfor drar ikke dere til Frankrike? Jeg har vært masse i frankrike alle årene og er 12 år idag, det er driit fint og drit nydelig der. Dere burde gå, jeg anbefaler dere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg