En ting som irriterer meg med Aleksander

Hei dere!

Herregud, så døde vi har vært i dag. Vi har ligget i sengen hele dagen, også har vi pakket da. Eller vi slang noe klær i hver vår koffert, haha! Aleksander er verdens treigeste, og han gadd aldri å begynne med pakkingen. Noe som mange av dere kanskje ikke visste er at Aleksander driver med betting. Han bruker derfor store deler av dagen på dette, og det irriterer meg så sinnsykt mye. Jeg skjønner jo ikke helt hva det er bortsett fra at man kan vinne penger på det, så jeg klarer ikke helt å skjønne hva som er gøy med det. Han derimot synes det er dødsgøy, så jeg håper virkelig han vinner en del på det her. (han må jo nesten det siden han synes det er så gøy?) Han sitter mye med det her på kveldene blant annet, og da vil jeg helst ikke ha en lysende skjerm vedsiden av meg i sengen. Så dette er faktisk noe av det som irriterer meg mest med Aleks, for han er alltid så treig på grunn av dette.. Han ble heldigvis ferdig med pakkingen fem minutter før vi skulle dra da.. Bra Aleks!

Vi bloggeees!

8 kommentarer
    1. Kan du å Aleksander lage en video med varandre eller noe dere kan gjøre sammen plisss eller lage en vlogg får når Aleks kommer til Oslo å når du reiser til Bergen??

    2. Hei kan ikke du og Alex lage slim?? D ville vært morsomt å se på❤️ Du r dritpen og verdens beste youtuber og vlogger/blogger fortsett m d du gjør elsker deg mvh Sona 12 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg