For første gang på lenge

Hei dere!

Vi er nå på vei til byen for å møte Sofie og Morten. Det er lenge siden jeg har sett dem begge to og jeg har savnet de veldig, så derfor gleder jeg meg skikkelig. Vi skal nok spise litt og så blir vi vel til å gire hverandre opp til imorgen. Imorgen reiser vi til Portugal, og jeg gleder meg så mye!

I dag bestemte jeg meg for å sminke meg skikkelig, og jeg kan ikke huske sist jeg hadde på så mye sminke. Jeg tror faktisk sist gang jeg hadde på så mye var i Bergen, og det er jo en god stund siden. Det var helt merkelig å se seg selv i speilet med så mye, spesielt vippene siden de gjør en ganske stor forskjell. Jeg prøvde også ut noe nytt i dag, nemlig en ganske orange øyenskygge. Synes det ble kjempefint, og øynene mine så enda blåere ut.

Vi blogges mer senere! Er det noen som forresten har noen spørsmål til ukens spørsmål? Skal lage det innlegget etterpå, så er bare å kommentere om det er noe dere vil ha svaret på!

38 kommentarer

Siste innlegg