Dette gjør meg skeptisk til å møte nye folk

Hei dere!

Jeg vil fortelle dere om noe jeg synes er veldig spesielt. Det er noe som har skjedd nå nylig, og det gjør meg rett og slett skeptisk til å møte nye mennesker. Jeg elsker å bli kjent med nye folk, og jeg synes bare det er veldig koselig. Men det er ting som dette som får meg til å egentlig ikke ville bli kjent med nye mennesker, fordi man aldri vet hva slags hensikt folk har.

For litt siden fikk jeg en melding på Facebook av en som lurte på om vi skulle møtes en dag. Jeg tenkte å være hyggelig å svare selvom jeg skulle til portugal hele neste uke, men sa selvfølgelig at vi kanskje kunne møtes en annen gang. For ja, vi kunne møttes en annen gang, jeg liker å bli kjent med nye mennesker. Men nå? Nei. Plutselig får jeg kommentarer på bloggen min med spørsmål om jeg skal møte denne personen, Isabelle fikk kommentarer på sin blogg om at denne personen skulle møte meg, meldinger på Facebook om det, men det var i dag jeg ble mest irritert. En venninne sendte en screenshot av en blogg der denne personen hadde skrevet i overskriften at hun skulle henge med meg neste uke. Dette er jo ikke sant, for jeg er i Portugal. Jeg hadde i tillegg svart denne personen et par ganger, veldig enkelt. Plutselig hadde denne personen skrevet alt vi skulle, og det hadde vi ikke en gang planlagt i og med at jeg ikke er hjemme. Jeg bare klarer ikke å skjønne hvorfor enkelte gjør sånn, for jeg har jo ikke lyst til å møte en person som gjør så mye ut av det. Om jeg skulle ha møtt for eksempel Sophie Elise (bruker henne som eksempel fordi jeg digger henne) hadde jeg aldri skrevet i overskriften min “I DAG SKAL JEG HENGE MED SOPHIE ELISE”. Jeg synes hvertfall bare det er sinnsykt kleint, og det får meg til å tvile mye på det mennesket. Vil denne personen bli kjent med meg, eller med ParadiseMartine og bloggMartine? 

Jeg er derfor så glad for at jeg har de vennene jeg har. Mine nærmeste venner har jeg kjent i flere år, og jeg vet at de vil henge med meg fordi jeg er meg. Ikke fordi jeg har en stor blogg, følgere på Instagram og fordi jeg har vært på Paradise Hotel. Det betyr heldigvis ekstremt lite for dem, og det er jeg veldig glad for! 

Jeg skulle gjerne møtt denne personen, men når det blir som dette blir det litt for åpenbart for meg. Jeg synes det her er kjempekjipt, for det gjør bare så jeg blir mer skeptisk til en annen gang rundt det å møte nye folk. 

26 kommentarer
    1. Å herregud! du har så jævela rett! sånne mennesker er bare så jævela kleine, tenk å finne på noe sånt? Det er som å finne på å dra på en bursdagsfest man ikke er invitert i å bare stå ved døra å si ” jeg synes det bare hadde vært koselig å komm jeg” hahahaha! jeg forstår deg godt martine sånne mennesker trenger faktisk hjelp! hahhaha

    2. Du har rett! Vis det hadde skjedd med meg hadde jeg blitt irritert veldig faktisk fordi man har jo ikke sagt en shitt om alt det den personen sier. Jeg liker å bli kjent med nye folk fordi det er spennede og jeg elsker å få nye venner så martine pass på de vennene du har og ikke snakk med ukjente folk noen av dem er ek.s hei alle sammen jeg kjenner en kjendis eller noe sånnt.

    3. Hahahah nå lo jeg! Jeg vet hvem du snakker om, tidenes mest oppmerksomhetssyke menneske er hun. Hun er bare interessert i klikk på bloggen, ikke i deg for den du er utenom bloggen og paradise, dessverre.. Synd du må støte på slike folk.. Håper du holder deg unna henne og ikke gir hun oppmerksomheten hun er ute etter. PS: Hun har uttalt at målet er å komme med på paradise neste år, så det er nok enda en av grunnene til at hun vil møte deg. Hun vil komme på din blogg å dermed ha større sjans for å bli valgt ut.
      Beklager Martine, SÅÅ glad for at du har venner du vet er ekte! Stå på xx

    4. Jeg leste på bloggen hennes at hun skal til Oslo og besøke deg… Hehe.. Syntes det var merkelig. Hvis det var sant, så hadde du vel fortalt om det selv!!

    5. Skjønner deg så utrolig godt!! Dette virker så frustrerende og ikke minst plagsomt, men kanskje man kan se det fra andre sider også. Et lite googlesøk og jeg fant denne jenta, lite kult om hun blir mobbet for dette etter innlegget ditt. Kanskje stygt å si det, men kan være hun mangler sosiale antenner og virkelig ønsker “fame” og oppmerksomhet, det kan vi jo ikke vite. Synes synd på deg, men også henne. Bare min mening da 🙂
      Ønsker dere en strålende tur til Portugal! Nydelig land og fantastiske mennesker!

    6. Veldig synd du føler det sånn Martine, men dette stemmer ikke helt? Jeg skrev ikke at jeg SKULLE besøke deg og vær at med deg. Og at jeg skrev innlegget i det hele tatt, det var KUN fordi jeg ble kjempe glad fordi du ville møte meg… Ikke for å bli kjent eller noe som helst slik. Det kunne bli et hyggelig møte, men nå frister det ikke særlig lengre når du henger meg slik ut offentlig på din blogg. Du sier ikke hvem det er, men folk forstår!! TAKK! Har slettet innlegget nå, så håper du blir glad, og får en trivelig tur til Portugal!

    7. Kjære Lone. Overskriften din var faktisk “JEG SKAL BESØKE MARTINE LUNDE”. I innlegget la du frem at dere to skulle drikke vin og spise middag, og til og med kanskje lage en videoblogg. Så hvordan du kan få frem at du ikke skrev noe av dette lurer jeg på. Noen burde tenke lenger enn til nesetuppen før de publiserer noe. 🙂 Leit at du dreit på draget, da. Igjen.

    8. Hun henger deg jo ikke ut når hun ikke skriver navn.. dette her kunne vært hvem som helst.. er jo du selv som skriver at det handler om deg nå Lone

    9. Jeg synes du skulle hørt med Lone før du postet innlegget. Tror ikke hun vil bli hengt ut som dette. Men det er jo min mening.

    10. Anonym: Hun nemner jo ikke navn, er jo Lone selv som skriver det er henne det er snakk om inn på kommentarfeltet her!

    11. Hei! Du vil kanskje ta en titt på denne Lone sin blogg. Hun angriper deg idag, og sier hun har en hemmelighet..

    12. Hei Martine: Tror ikke det er en hemmelighet om meg, for jeg ante ikke hvem jenta var før hun skrev til meg. Tror hun mener at hun har en hemmelighet om seg selv som kunne gjort henne famous

    13. Martine Lunde – hun er så pen, så vanvittig skjønn. Jeg skal forresten besøke henne neste uke en gang. Da må vi få til en video blogg til dere.
      Fra bloggen din Lone

    14. Denne jenta bor i nabokommunen min. Hun har gått fra å være en herlig jente til å kutte kontakten med alle vennene sine for å nå kjendisstatus og alt på bloggen er bare ville løgner. Hun har tidligere skrevet at hun tror hun er manisk og har slitt med bipolar lidelse. Dette er ikke mine ord eller noe jeg slenger ut, dette har hun vært åpen om på bloggen.
      Jeg tenker kanskje du Martine burde slette dette innlegget og prøve å la det passere med tanke på psyken til denne jenta. Om hun har så severe psykiske problemer i form a maniske perioder så taler det for seg selv at hun ikke ser på ting som andre gjerne gjør.
      Bare en tanke.

    15. Da har du ikke lest innlegget “jeg mistet alle vennene mine fordi jeg ble singel” Det var ikke jeg som gikk fra dem, det var de som ikke ville være mine venner lengre.. mange grunner og en lang historie.. men orker faktisk ikke mer nå. Håper mennesker får litt respekt igjen snart…for dette er bare trist å se.

    16. Forstår de godt på måten du holdt på.. da tror jeg de fleste ville tatt avstand. Håper du kommer til deg selv igjen

    17. Det der er pisspreik, Lone. De jentene som tidligere var vennene dine, er jenter som har stått ved din side hele tiden. Men som mennesker setter vi strek når den såkalte venninna vår oppfører seg som en utakknemlig unge. Du har ikke gjort annet enn å behandle de dårlig, den såkalte “kjendisstatusen” din har gått så langt at det er nesten skummelt å se, du lyver i bloggen din, du overdramatiserer, du blokker negative kommentarer, du mener du trenger livvakt og manager, du snakker dritt om manageren din, osv. Listen går videre!
      Og ja, her kommenterer jeg på Martine Lunde sin blogg, noe jeg burde holdt meg for god til. Men jeg blir så umåtelig provosert når du legger all skyld over på snille, tålmodige og velmenende mennesker, mens realiteten er at det er -du- som er problemet! Det trenger folk å vite, for dette finnes ikke rettferdig.
      Peace out.

    18. Samme jenta har jo forsøkt seg hos Sraad også, bare se nyeste blogginnlegg! Jenta må jo ha noen utfordringer, å virker ikke helt stabil. Drøssevis med dårlige blogginnlegg hver dag, uten mål og mening. Og mangler helt klart det som skal til for å komme seg særlig langt i bloggverden. Blir så tydelig at hun er desperat etter å bli kjendis, men det slår vel heller motsatt dette. Skjemmes på hennes vegne, dette er bare trist og flaut! Hun burde jo skjermes mot seg selv! Håper hun en dag innser at dette er ikke veien å gå, hun ødelegger jo bare alle muligheter for å noen sinne bli tatt seriøst av noen! Flott at det kommer frem hvordan enkelte holder på, slik at det kanskje kan bli en tankevekker for den det gjelder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg