Klarer man en tur på Ikea sammen uten å krangle, klarer man alt.

Hei dere!

Jeg skrev det vel i det ene innlegget i går, men vi tok oss en tur på Ikea i går kveld. Vi var der faktisk ikke før i ni tiden, og det er fordi Ikea er det verste stedet om det er mye mennesker der. Jeg er ikke fan av Ikea, og jeg synes det er kjempeslitsomt å gå der. Alt for mye mennesker.. Heldigvis var det ganske få der i går kveld, så alt vi skulle gikk veldig fort. Vi brukte kun en time der inne, men vi fikk likevel kjøpt masse fint. Jeg leste en gang at om man klarer å gå på Ikea sammen uten å krangle, så klarer man alt. Vi kranglet heldigvis ikke, og det tror jeg er fordi vi var ganske enige om alt vi skulle ha. Jeg tror egentlig Aleksander bare lot meg bestemme litt også, for jeg tror han ville ut derfra så fort som mulig. Haha! Vi fikk hvertfall kjøpt kommode og noen andre småting som jeg tenkte å vise dere en annen dag. Aleksander skrudde opp hele kommoden i går, og det ble så fint!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg gleder meg veldig til å vise dere hvor fint det ble i stuen nå, og jeg tenker også å lage et innlegg med bilder fra leiligheten min. Jeg gidder ikke video, for det kommer til å bli en veldig kort video. Derfor kan jeg heller ta noen fine bilder her så fort vi får litt mer ting på plass. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Aleksander har to møter i dag, så han dro tidlig. Derfor hadde jeg hele morgenen for meg selv, og jeg må nesten innrømme at det er litt kjedelig. Spesielt når man er vandt til å ha en rundt seg hele tiden. Så jeg lagde meg frokost, noe jeg aldri gjør. Jeg har veldig sjeldent matlyst tidlig på dagen, men i dag var jeg så sulten da jeg våknet. Derfor ble det eggerøre, frokostblanding og kaffe til frokost. Neida, skal ikke skryte på meg at det er kaffe.. Hehe, så voksen er jeg ikke enda. Det ble solbærtoddy, og jeg elsker det!

6 kommentarer
    1. Hei! På YouTube kanalen deres, kan dere prøve å ha litt mer dagsvlogger og sånn at dere har med kamera rundt når dere gjør ting osv, (søk Shani på YouTube for Inspo, eller andre) ….blir litt mye av det samme på det rommet og dere liksom bare gjør forskjellige utfordringene eller sånne #’s! Please 🙏🏻🥑

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg