Dette skulle ingen trodd

Hei dere!

Altså, i dag har jeg vært så flink! Jeg har fått unna noe som skal sendes avgårde til regnskapsføreren min (er fortsatt mye igjen..), jeg har fått skrevet ferdig noen innlegg og jeg har laget mat. Ja, jeg har laget mat. Haha! Jeg kan ikke huske sist jeg brukte kjøkkenet mitt, men i dag slo jeg til med burgere. Det ble faktisk skikkelig godt, og det kostet jo ikke mye i det hele tatt. Mye billigere enn å spise ute. Aleksander og jeg har aldri laget mat selv og spist det her hjemme, hvor sykt er ikke det? Vi har vært sammen i snart fem måneder og aldri lagd mat her.. Skjerpings! Det var uansett skikkelig deilig å spise hjemme, så det kommer vi til å fortsette med. Vi har nå bestemt oss for å spise ute maks to ganger i uken. 

Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg synes det var veldig morsomt å lage mat også, spesielt da jeg fikk til å ikke svi burgerne. De få gangene jeg har laget mat her har brannalarmen gått, men i dag gikk det så bra! Jeg merker jeg nesten blir litt stolt over meg selv.

 Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Så skulle burgerne serveres, og jeg var skikkelig nervøs. Spesielt fordi jeg aldri har laget mat til Aleksander før (flaaut!). 

 Processed with VSCO with s2 preset

Heldigvis likte han de kjempegodt, og selvtilliten min ble ti hakk høyere. Nå skal jeg lage masse mat til han fremover, for nå har jeg liksom kommet meg over den kneiken. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har også laget en fruktskål her hjemme slik at vi skal bli flinkere til å spise frukt. Vi spiser en del frukt allerede, men det ser jo mye mer fristende ut når det ligger sånn. Jeg følte meg tjue år eldre da jeg lagde en fruktskål, men jaja. 

Nå skal vi en tur på Ikea, fordi vi trenger en kommode til Aleksander sine klær. Da slipper han å ta med seg en koffert hver gang han skal hit, for han er her jo veldig ofte. Er også slitsomt å ha en koffert liggende på gulvet hele tiden, så da er det bedre med en kommode. Så, vi blogges senere♡ Hilsen husmor. Haha, neida!

 

10 kommentarer
    1. Så flink du er 😁
      Mye koseligere å spise hjemme sammen, enn å spise ute hele tiden. kan sette på en film og bare nyte maten ☺️Det så skikkelig godt ut!

    2. Vil ikke hate eller noe, men det er ikke så veldig vansklig og steke en burger. Et barn på 7år greier det!!! Det er bra at du er stolt av deg selv, men det er ikke noe stort og steke en burger. Jeg personlig hadde syntes det hadde vært flaut og skrive et innlegg om dette. (Min egen mening)

    3. Synst dere skal gi faen i å være så nett troll mot andre mennesker! Martine og alle andre bloggere , og hvem som helst, har følelser akuratt som deg som sitter og skriver stygge ting på nett. Og en annen ting hva er det som får dere til å ha hjerte til å skrive stygge kommentarer til andre mennesker på nett, dere mangler oppdragelse! Det er vertfall ikke Martine det er noe galt med, det er dere som sitter og skriver stygge ting.
      Så bra Martine! Såg godt ut 🙂 håper du har det bra. Og dår virkelig vondt av å lese alt det stygge folk skriver , husk! Det er ikke deg det er noe galt med , det er de som sitter og skriver som er noe galt med!;)

    4. Hei! Jeg digger bloggen og youtubekanalen din/deres 😊 Men jeg syns etter å ha sett på bilder, at du har en kjempe fin leilighet!! Kan ikke du lage en video eller innlegg om der du viser den frem? 😁 Du og kjæresten din virker så lykkelige! Så utrolig skjønne sammen 😊 Håper dere får en ei fiiiin helg 😁

    5. Dette mener jeg ikke som hate, men jeg anbefaler å spise ute maks en gang i uka, men det er jo deres valg å spise så mye ute.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg