Det er Aleksander sin feil

Hei dere! 

Jeg skrev jo et innlegg i går om at jeg måtte skjerpe meg på enkelte områder, og jeg skulle jo starte i dag. Klokken ni i dag våknet jeg, og jeg var kjempefornøyd med å våkne så tidlig. Jeg hadde planer om å lage meg frokost, sette meg i stuen å blogge og bare fikse meg til hva vi skal senere i dag. Men hva tror dere skjedde? Aleksander dro meg inntil seg, så jeg tenkte at jeg kunne kose litt med han før jeg skulle gå ut i stuen. Selvfølgelig sovnet jeg, og våknet ikke før klokken tolv. Hvordan er det mulig? Selvfølgelig da skylder jeg på Aleksander, for jeg var i utgangspunktet våken klokken ni. Det var han som dro meg inntil seg, så dette er Aleksander sin skyld. 

Processed with VSCO with s2 preset

Neida! Heldigvis skal vi ikke noe før senere i dag, så det er selvfølgelig ikke krise at jeg våknet noen timer senere enn hva som var planlagt. Jeg ble bare veldig skuffet over meg selv, men jeg prøver så klart på nytt igjen imorgen. I dag skal vi begge jobbe litt med blogg, regnskap og youtube. Og ja, forresten! Mange hadde riktig med hva jeg var så stolt over Aleksander med. Aleksander er nå med i Splay han også, woho! 

11 kommentarer
    1. Jeg har et lite spørsmål som egentlig ikke har noe med dette innlegget å gjøre, men hvordan er forholdet ditt til hun andre Martine? ettersom hun sa på paradise at hun hadde følelser for Alexander
      Du velger selvsagt selv om du vil svare på dette😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg