Jeg er brunere nå, enn det jeg var etter to måneder i Mexico

ANNONSE

 Processed with VSCO with s2 preset
 

Hey!

I dag har vi vært noen timer på stranden, og herregud så varmt det er. Jeg har for det meste vært under en parasoll hele ferien, om ikke hadde jeg ikke orket å ligge på stranden. Likevel har jeg fått en veldig fin farge, og det er takket være Betakaroten Gold som har vært med meg til Spania i år. Jeg har tatt en kapsel hver dag, og for det første har jeg aldri fått en så gyllen brunfarge før. Og for det andre, jeg har ikke blitt solbrent. Det at jeg ikke har blitt solbrent er det sykeste, for jeg blir alltid solbrent i utlandet. Det hender alltid at jeg må droppe solen en dag fordi jeg er for solbrent, men denne ferien har jeg ikke blitt solbrent en eneste gang. Resten av familien derimot har blitt solbrente på både skuldre og nesen, men det har jeg sluppet. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg skal innrømme at jeg var veldig skeptisk i starten med å bruke Betakaroten, fordi jeg har vært usikker på om det faktisk funker. Nå har jeg fått det skikkelig bevist, for jeg er brunere nå etter to uker i Spania, enn det jeg var etter to måneder i Mexico. Hvor sykt er ikke det? Jeg er hvertfall veldig imponert, og Betakaroten Gold skal helt klart bli med meg da jeg reiser til Portugal om en uke. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Nå er jeg veldig spent på om brunfargen kommer til å holde når jeg kommer hjem. Jeg vil jo ikke miste fargen med en gang, og disse kapslene skal jo gi meg en varig brunfarge. Jeg er hvertfall kjempefornøyd til nå, og jeg er mest overrasket over at jeg ikke har blitt solbrent. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Om dere også har lyst til å prøve ut Betakaroten Gold får dere nå 20% rabatt ved å bruke koden “Martine20″. Koden vil vare i en uke♡ Dere finner direktelink HER. Når man bestiller hos Good For Me kan man også velge om man vil kun ha en boks, eller om man vil starte et abonnement slik at man får en boks i posten hver måned, hver andre måned og helt opptil hver fjerde måned. Veldig smart om man ikke vil gå tom! Jeg er hverfall superfornøyd, og jeg kommer definitivt til å fortsette selvom jeg ikke er på ferie. Jeg sier ikke nei takk til denne brunfargen året rundt! 

 Processed with VSCO with s2 preset

 

16 kommentarer
    1. Du må huske å merke reklame/annonse på snapchat og, når det leder til et betalt innlegg på blogg. Burde merke det innlegget med badedrakten og, siden den er sponset. Hjelper ikke å bare nevne det inni teksten.

    2. Er fast leser av bloggen, og den er kjempe bra! Men syns det har vært alt for mye reklame nå i det siste, begynner å bli veldig lei:(

    3. Hei, jeg bare lurte på om du kunne ornet sånn kategori og arkiv, slik at vi kunne sett eldre innlegg, og slik at hvis man vil se dine gamlere svar på ukens spörsmål, kan du ha egen kategori til uken spörsmål, så allé innlegg under uken spörsmål kommer inn❤️ Håpee virkelig du orner Dette i framtiden!❤️❤️

    4. Til alle dine kjære lesere martine!
      Herregud! De er så siinsykt mange som bare ‘de har vert en del reklame i det siste byner å gå lei’ dere vet at dette er en av de eneste jobbene til Martine? At om hun ikke blir sponset så tjener hun ingen penger og må starte med vaneli jobb? Hun har skrevet 10 1000000 ganger at hun er nødt til de for å faktisk kunne jobbe.med blogging snapping og insatagram…. om du er en fasst leser så bør du jo ha fått med deg at hun har sakt at dette er nødvendig for at dette faktisk skal kunne vere en jobb! Om du ikke liker spons så ikke les de? De erDU SOM KLIKKER DEG INNPÅ et annonsert innlegg og etterpå hater på at DU GJIKK INNPÅ OG LESTE! sellom du er fasst leser! Så måå du ikke lese Allt om du ikke liker de! Så skjerp dere nå å heller les de dere selv ønsker så slipper dere å hate på stakkars martine som prøver å jobbe! Fuck lerere men dere hater vell ikke på de! Fuck sjefen men dere hater vell ikke på de? Martine er sin egen skjef å dere er ikke en dritt så kjerp dere! Lovu martine!

    5. Så bra at det fungerer! En god brunfarge er alltid godt på sommeren😃Fint innlegg, annonse eller ikke. Bildene var fine, og du fortalte din ærlige mening! Akkurat sånn det skal være❣️❣️

    6. Jeg prøvde betakaroten i fjor, 3 uker i syden, fikk en ekkel farge, ble langt i fra så brun jeg pleier å bli, og etter noen uker hjemme var jeg tilbake til standard. Jeg blir egentlig ekstremt brun så jeg syns dette var merkelig, så i år prøvde jeg uten, og fikk endelig tilbake den fargen jeg pleier å få. Og hadde ingenting med solkrem/soltimer/lotion å gjøre, ettersom jeg bruker akkurat den samme rutinen i år, som hvert år. Så jeg tror det er litt viktig at dere bloggere (gjelder alle som reklamerer for dette) kan bli flinkere til å få frem at dette ikke er magi. Det er sikkert veldig individuelt hvordan kroppen responderer. Jeg var klar over det, så ble ikke så veldig skuffa, ettersom jeg regnet med det bare var tull. Men er veldig mange som er naive og kan føle de blir lurt, så til neste gang, prøv å få frem litt andre ting også. Jeg skjønner at du får betalt for å skrive kun positive ting, men man burde ta såpass vare på leserne sine at man kan skrive litt downs med produktet også.

    7. Heihei! Håper du kan tilføye en liten setning om at det uansett er viktig å bruke solkrem? 🙂 For selvom man ikke blir like fort solbrent, så er det veldig viktig å bruke solkrem. (for beskyttelse av farlige uv-stråler osv). Håper du får en hærlig dag!

    8. Er du dum eller? Du var to måneder i mexico tidligere i år. Og du har jo fortsatt mye av den fargen i huden enda, og derfor blir du fortere brun nå. Patetisk å gi æren til beta karoten…

    9. Synne: Du skriver “Om du ikke liker spons så ikke les de? De erDU SOM KLIKKER DEG INNPÅ et annonsert innlegg” Det er ikke så lett å unngå når hun ikke merker som hun skal på Snapchat. Hadde hun merket der så hadde folk vært klar over det og kanskje ikke klikket seg inn.
      Hva har du å si til det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg