Tjue minutters fyrverkeri + outfit

Inneholder sponsede produkter

Hei dere!

I kveld er det tid for slutten på festivalen, og det avsluttes med et stort fyrverkeri. Fyrverkeriet varer i hele 20 minutter og det er utrolig fint å se på. Jeg har sett det i mange år nå, men for hvert år blir det finere!

Før fyrverkeriet skal vi spise med noen venner av pappa, så vi har langbord på en restaurant her. Der har de spesialmeny for kvelden, så man kan bare velge mellom enkelte retter. De rettene man kan velge mellom er ikke ting jeg hadde valgt til vanlig, så det blir veldig spennende å prøve noe nytt.

Jeg tenkte også jeg kan vise dere dagens outfit nå før vi skal spise♡ Beklager for elendig kvalitet på bildene, men jeg hadde klart å komme nær en innstilling på kameraet så kvaliteten ble ikke på topp..

Topp og skjørt- Kouture Veske- River Island Sko- Forever 21

Toppen og skjørtet fikk jeg sponset fra Kouture, og jeg synes det er så fint! Jeg har ventet hele ferien på å kunne bruke det, og i dag passet det jo perfekt♡

8 kommentarer
    1. Du bør ha en strl større hvis du ser på midjen i fht skjørtet og streken på toppen som skal gå under boobsa=)
      Ellers kledelig som bare det

    2. Christian Vihovde Johansen: Skiftet fordi vi skulle sitte nede på stranden for å se på fyrverkeriet. Ville ikke at de klærne på bildet skulle bli skitne 🙂

    3. Kanskje du skal blogge om noe betydningsfullt? Kanskje dine meninger om det som skjedde i Kristiansand i går?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg