Hvem kler badedrakten best? Aleksander VS Meg

Heey! 

I sta ba jeg Aleksander ta noen bilder av meg ute på verandaen her. Han knipset selvfølgelig noen bilder, og plutselig kom han med ideen om at han også skulle ta på seg badedrakten. Jeg trodde først han tullet, men etter noen sekunder sto han med badedrakten på. Haha, jeg tror ikke denne badedrakten er laget for de med guttetiss, for her hang virkelig alt ut. Jeg måtte selvfølgelig ta noen bilder av han også i den, også kan jo dere bedømme hvem av oss som kledde den best. Badedrakten kommer fra Triana sitt merke, og jeg har fått den sponset. 

MEG

 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset

ALEKSANDER

{
{
{

Så, hvem kledde den best? Hahah! 
 

38 kommentarer

Siste innlegg