Gratulerer med dagen til den beste jeg vet om♡

Gratulerer med dagen til den fineste, snilleste, godeste, kjekkeste og beste personen jeg vet om. Tusen takk for at du alltid stiller opp for meg, tusen takk for at du behandler meg alt for bra, tusen takk for at du gjør meg til verdens lykkeligste og tusen takk for at du er den du er. Jeg er så takknemlig for at jeg møtte deg, og jeg hadde aldri trodd for et halvt år siden at jeg skulle sitte her nå i dag så forelsket som det jeg er. 

Jeg håper du får en like bra dag som deg, og jeg håper dagen din blir akkurat som du ønsker. Du er fantastisk, og du fortjener kun det beste♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg elsker deg

21 kommentarer

Siste innlegg