Det beste jeg har spist på lenge

Hei dere!

I går var Aleksander og jeg ute og spiste. Jeg var veldig spent på hvor vi skulle, men vi endte opp på et skikkelig koselig sted. Det het Salsa, og i følge Aleksander skulle de ha sykt godt kjøtt der.

Jeg er så glad vi dro dit, for jeg kan ikke huske sist jeg spiste noe så godt! Bare nachoen gjør så jeg har lyst til å dra tilbake, for den smakte helt himmelsk.

Kjøttet var mye bedre enn hva jeg så for meg! Det var perfekt stekt og smaken var fantastisk! Jeg tror nesten jeg er mett enda, for herregud så mye jeg spiste. Hit må vi tilbake om ikke lenge, for jeg elsket det stedet. Kan dette stedet plis åpne i Oslo?

Vi hadde det veldig hyggelig og jeg koser meg alltid så mye med den gutten her♡ Jeg er heldig!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg