Min to do list denne uken♡

Hey!

Det er mye som skjer fremover, og jeg merker at det blir vanskelig for meg selv å henge med i blant. Jeg har nå kjøpt meg en kalenderbok sånn at jeg skal ha litt mer kontroll på dagene mine, men jeg tenkte kanskje det kan være morsomt for dere også å se hva som skjer denne uken. Om dette er noe dere liker å lese kan jeg jo skrive opp min to do list her på bloggen hver mandag. 

Bestille flybillett til Bergen– Jeg reiser til Spania neste uke, og før det må jeg jo en tur til Bergen for å besøke Aleksander. Han kommer jo ned til meg etter en uke, men det å skulle være to uker fra hverandre er uaktuelt. Derfor tenker jeg å dra på fredag, så derfor må jeg få bestilt meg flybillett fort. 

Filme masse youtubevideoer- I og med at jeg reiser til Spania får jo ikke Isabelle og jeg filmet videoer sammen. Derfor skal vi møtes imorgen slik at vi kan filme masse til dere så videoene kommer ut på onsdager og søndager selvom jeg er på ferie. 


Skrive ferdig innlegg- I perioder er jeg flink til dette, men i blant glemmer jeg det helt. Det er jo så smart å ha noen innlegg liggende tilfelle det er en dag man ikke rekker å blogge. Dette må jeg prioritere denne uken, så om dere har noen ønsker til hva jeg skal blogge om er det bare å legge igjen en kommentar!

Rydde og vaske leiligheten- Leiligheten min trenger en skikkelig vask og rydd nå, så dette må jeg få gjort denne uken. Jeg har så ekstremt lite tid i blant, så det å rydde og vaske går helt i glemmeboksen. Derfor skal jeg ta en dag denne uken der jeg tar en skikkelig sommervask. Jeg må også få gitt bort masse klær, for i klesskapet mitt er det ikke plass til et eneste klesplagg til. Det er jo så mye jeg ikke en gang bruker. 

Komme meg på treningssenteret- Ja, denne uken skal jeg prøve å komme meg på trening en gang. Jeg skal starte rolig, og etterhvert håper jeg at jeg skal like å trene såpass mye at jeg kan bli med Aleksander når han trener. Det hadde jo vært perfekt at han kan hjelpe meg litt med denne treningen! 


Kjøpe ring light- Dette er noe jeg absolutt trenger! Vi bruker nå Isabelle sin når vi filmer videoer, men det er ganske upraktisk for henne som må ta den med til meg hver gang. Derfor tenker jeg at jeg må få kjøpt meg en sånn denne uken. Det er jo noe jeg trenger, og da kan jeg få filmet flere videoer alene også. Det er jo ikke alltid Isabelle og jeg har muligheten til å få filmet sammen, og da trenger jeg en sånn for bra lys. 

Øve på teorien- Kjørelæreren min er på ferie og derfor får jeg ikke kjørt med han. Derfor tenker jeg å øve masse på teorien fremover slik at jeg får tatt den så fort som mulig. Jeg vil bli ferdig med lappen nå! 

Kjøpe bursdagsgave til Aleksander- Aleksander har bursdag dagen etter han kommer til Spania, så det betyr at jeg må få kjøpt gave før jeg reiser. Jeg tenker å ta en bytur denne uken slik at jeg finner noe til han. Jeg er ganske sikker på hva jeg skal kjøpe, men jeg vil se ordentlig i butikkene før jeg bestemmer meg. 


Hva er deres planer denne uken? Og vil dere at jeg skal fortsette med dette? 

33 kommentarer
    1. Martine, bra innlegg!!
      Du er sykt flink til å oppdatere på bloggen din og skriver bra❤️❤️ Digger deg, og din blogg er egentlig den eneste jeg leser for den er så bra!😍 Jeg er ikke så veldig fan av blogger. Fordi jeg synes det blir så kjedelig å lese etterhvert, men blir aldri lei av å lese dine innlegg❤ Stå på Martine😘

    2. Hei. Så du hadde en skrivefeil. “Leiligheten min trener en skikkelig vask” Trenger*. Bra blogg uansett

    3. Kjempe fin blogg, ja du må fortsette med dette, eg ska bare slappe av i denne uken for å bli frisk igjen, hoster sånn hater det.. god reise til deg😊

    4. Ja det burde du virkelig fortsette med!❤️ Det er gøy, spennende og interessant å lese om hva du skal gjøre i løpet av uken❤️ Stå på Martine❤️ Du er kjempeflink❤️ Glad i deg❤️

    5. Veldig bra innlegg! Fortsett med det❤️ Bare lurer på en ting, hvor kan man få kjøpt duo-vippelim?

    6. Nydelige Martine! Når du var på båttur med Alex hadde du på noen utrolig fine sko! Hvilke sko er det? Elsker deg masse<3<3

    7. *Lag et innlegg med “10 kjappe spørsmål” der du velger spørsmål selv eller finner på nettet!😁 Dette for å bli bedre kjent med deg! Tror alle elsker å lese ulike spørsmål om deg dær man får svar 😘

    8. *ting jeg ser fram til!
      *en typisk morgen med meg! Altså dine daglige rutiner når det kommer til hva du gjør fra du står opp til du er klar for å gå ut døren!
      *ting jeg elsker
      *ting jeg hater
      *ting som irriterer

    9. Ååå har sykt lyst på sånn ring light, hvor kjøper man det??❤️
      Forresten; elsker bloggen din! Du er sykt flink

    10. Kan du skrive et innlegg der du skrive 10 til på pH som vi ikke vet.
      Kan du skrive 10 ting vi ikke visste om Aleksander.
      Kan du skrive 10 ting vi ikke visste im deg ig Aleksander

    11. Jaaaa kan du lage en video der Aleksander sminker deg
      Og Kan du skrive 10 ting vi ikke vet og deg og Aleksander

    12. Syntes du er frekk som aldri svarer på spørmålene til leserne dine. Du får ikke så mange kommentarer akkurat..

    13. Hei du anonym som syntes hun er frekk som ikke tar seg tid til å svare! Nå er hun ganske ny i gamet og bloggen hennes vokser i rekordfart. Hun skriver jo i dette innlegget at hun har mye å gjøre på liten tid. Er helt sikker på at hun begynner å svare når ting har begynt å falle mer på plass. Du må faktisk ikke glemme at selvom hun er en offentlig person så er hun akkurat et helt vanlig menneske som du og jeg, og tiden strekker ikke alltid til må du forstå.

    14. lage innlegg om sminke, siden du er så dyktig til det, dele meninger om ulike produkter, eller at du lager et innlegg med hudsminke som du liker, leppeprodukter & øyensminke, kanskje?<3

    15. Ja fortsett med slike innlegg! 🙂
      -du kan ha innlegg hvor du skriver om ferieplasser du anbefaler/ steder du har vært, evt. en guide
      – en type “vs” innlegg, feks: cola vs pepsi max, også svarer du på det 🙂
      – vise rommet ditt, hvor du har kjøpt tingene osv
      – oppskrifter på dine favoritt lunsj/snacks/smoothie
      Kan du også lage en video på alle kjolene du har? En sånn type som TCMN lagde for en lang tid siden med try-on? 🙂 Du har sikkert mange fine kjoler <3

    16. Når du er i Spania, kan du kjøpe godterier og lage en video hvor du og Isabelle/ Aleks smaker på de og gir terningkast? 😊 synes de videoene er så gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg