Bli med Aleksander og meg på date♡

Hey!

Dette her har virkelig vært en perfekt dag! Jeg ble kjempeglad da jeg så at været var på topp, og vi hadde jo allerede planlagt å dra inn til byen. Vi hadde nemlig booket time hos Daikai igjen for å få massasje. Jeg var jo der på mandagen også med Therese, men Aleksander hadde også veldig lyst til å dra dit og jeg sier ikke nei til det. Så dette ble en skikkelig date! 


Massasjen var som sist, helt fantastisk! Det er så deilig der og jeg elsker massasje. Jeg skulle gjerne dratt dit en gang i uken, men det tror jeg ikke er bra for lommeboka. 

Etter vi hadde fått massasjen dro vi ned til Aker Brygge og spiste på Burgerhouse. Jeg har et par venninner som jobber der, og jeg har hørt mye bra om de burgerne. Og vet dere hva? Den burgeren er noe av det beste jeg har spist. Det smakte så sinnsykt godt og det var skikkelig mettende. Jeg skulle gjerne spist hele burgeren, men det klarte jeg ikke. Den var uansett dødsgod, så dit kommer vi nok til å ta turen igjen. 





Aleksander var også strålende fornøyd med burgeren, haha! Etter vi hadde spist dro vi helt ned til bryggekanten for å ta noen bilder. Det var så sykt fint der nede i dag, det eneste kjipe var at det blåste en del. Håret mitt fløy jo til alle kanter på bildene, men det ble noen bra. 



Alt i alt, så har dette vært en perfekt dag! Vi har kost oss skikkelig♡ Nå skal vi pakke tingene våre og dra ut mot hytta. Jeg gleder meg utrolig mye til å komme dit, for nå som været er så bra er det skikkelig koselig der. Vi skal grille i kveld, og i morgen håper jeg vi får kjørt båt. Jeg elsker å kjøre båt, så hvis vi ikke får gjort det imorgen blir jeg lei meg. 

Vi blogges mer fra hytta!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg