Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke drar ut lenger

Hey!

I går dro Aleksander og jeg ut med noen venner, og vi hadde det veldig koselig. Jeg har ikke drukket på en stund og det var skikkelig merkelig. Jeg fikk nesten litt panikk når jeg kjente alkoholen kicke inn og da ville jeg hjem. Det var helt grusomt å legge seg, hele rommet bare snurret og da gikk det virkelig opp for meg hvorfor jeg ikke drikker så mye lenger. Jeg er veldig glad vi dro tidlig hjem, selvom vi hadde det veldig hyggelig ute.

Jeg tok ikke med kameraet i går, og jeg glemte helt å ta bilder med telefonen. Så disse to bildene var det eneste jeg faktisk hadde fra gårsdagen, men det er vel bedre enn ingen ting?

Nå sitter Aleksander og jeg på Burgerhouse, men jeg oppdaterer dere mer om hva vi har gjort i dag senere. Nå skal vi nyte været i Oslo før vi tar turen til hytta.

Ha en fin dag dere!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg