Jeg vil feire

Hey!

I går da vi var på vei hjem fra Vestby startet selvfølgelig diskusjonen om hva vi skulle spise. Aleksander og jeg klarer aldri å bestemme oss, men i går var vi faktisk ganske enige. Så vi bestemte oss for å kjøpe med oss en engangsgrill, pølser og resten av tingene vi trengte også satte vi oss ved en dam som ligger i nærheten. Det var skikkelig deilig og varmt i går, så vi satt bare i lette klær og vi ble sittende en god stund. Det var kjempekoselig og jeg fikk skikkelig sommerfølelse av det å sitte ute sent på kvelden å grille. Jeg gleder meg til flere sånne kvelder fremover, for Norge er så sinnsykt fint nå om sommeren. Jeg er glad for at jeg skal være en del hjemme i sommer også, og da håper jeg virkelig været holder seg så fint som det er nå. 






Dette var skikkelig hyggelig, og jeg gleder meg allerede til neste grillkveld. En venninne av meg kom også bort en tur, og det var veldig hyggelig å se henne igjen også. Det er en stund siden jeg så henne, så jeg ble veldig glad da jeg så henne kom bortover veien. 

Jeg er litt usikker på hva jeg skal resten av dagen, men jeg var ferdig med pillekuren mot mykoplasma lungebetennelsen jeg hadde i går. Jeg er så glad, så jeg vurderer faktisk å feire det. Jeg hoster fortsatt en del, men jeg har hørt at den hosten kan sitte igjen i lang tid. Så det kan være at jeg drar ut med noen venninner senere i dag, men da blir det isåfall en rolig tur ut. 

Vi blogges mer senere♡

 

7 kommentarer
    1. Hvor har det blitt av sminkevideoen du la ut? Finner den ikke på bloggen din. Vet den ligger på youtube, men der står ikke link til produktene:/

    2. Hei Martine! Jeg liker bloggen din veldig godt. Du er flink og skrive samt fortelle og by på deg selv! Det eneste jeg savner er litt flere bilder. Om du feks er på roadtrip, hva med litt bilder av hvor dere er feks? Du skjønner tegninga! Jeg tror det kan gjøre bloggen din veldig bra. Det gir liksom alt litt kjøtt på bena. Elsket forresten throwbacket med gamle bilder av deg! Kreativ og utrolig artig. “Bildene som aldri kom på bloggen” hadde vært artig å se 😉 Haha. Takk for at du deler, du er fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg