Musikken jeg ikke kan høre på lenger

Hei dere!

Dere vet når man hører en sang, og den bare drar deg tilbake i tid? Man får en skikkelig rar følelse inni seg fordi den bare bringer tilbake masse minner? Jeg har et stort problem med dette om dagen. Hver gang jeg hører en sang som ble spilt mye i Mexico får jeg en liten kjærlighetssorg. Jeg får en rar følelse inni meg og jeg blir nesten på gråten. Det er helt krise faktisk. I sta da jeg satt hos frisøren kom It Ain’t Me på og det var nesten så jeg begynte å gråte. Det er helt krise, men jeg savner Mexico ekstremt mye. Jeg tenker på det flere ganger daglig og jeg blir skikkelig deppa i noen minutter. Bare det å tenke på dagen jeg sjekket inn, hvor spent jeg var på hvem andre som kom til å sitte der. Jeg tenker tilbake på første gangen jeg så Aleksander, første gangen jeg fikk feste med den fine gjengen inne på et helt sinnsykt fint hotell. Den følelsen kan ikke beskrives. Jeg misunner de som skal ned dit neste år, dere aner ikke hvor heldige dere er og hvor mye fantastisk dere har å se frem i mot. Bare det å se på solnedgangen, festene på kvelden, det å våkne mandagmorgen og være spent på hva slags tema det er den uken, det å fikse seg til en parsermoni og ikke vite om man får bli en uke til eller ikke. Altså, jeg savner alt. 


Så, jeg tenkte å fortelle dere om sangene som gir meg det største savnet til Mexico. Disse sangene ble spilt mye inne på hotellet, på festene og da vi skulle på utflukter. Disse sangene klarer jeg så vidt å høre på nå, for jeg blir faktisk lei meg og vil bare tilbake. 

It Ain’t Me- Kygo 

Wake Up Alone- Tungevaag & Raaban

Scared To Be Lonely- Martin Garrix

Something Just Like This- The Chainsmokers

Lighthouse- Hearts & Colors

Paris- The Chainsmokers

Wild For The Night- A$AP Rocky

Alone- Alan Walker 

Disse sangene drar meg virkelig tilbake til Mexico, og jeg sitter kun igjen med gode minner. Likevel blir jeg lei meg over å tenke på at jeg ikke skal tilbake. Jeg er så evig takknemlig for at jeg fikk være med på dette, og om noen sitter der og vurderer å søke. GJØR DET! Du kommer ikke til å angre, og du får den sykeste opplevelsen. Kan noen plis lage en tidsmaskin så jeg kan få reise tilbake i tid? Jeg vil oppleve alt på nytt! Jeg sitter nesten med tårer i øynene når jeg skriver dette, for bare jeg tenker tilbake på hvor fint vi hadde det der nede får jeg den merkeligste følelsen i kroppen. Nå skal jeg sette på episoden fra da jeg sjekket inn bare for å mimre tilbake. 

 

 

13 kommentarer
    1. Sliter med samme greia bare at enkelte sanger gir meg en trist følelse 🙁 Blant annet sangen i Telia reklamen nå! Og før var det Hello- Adele, og det er en del andre også, blant annet noen av de du nevnte.

    2. Ville bare gi deg noen “tips” Bloggen din er fin, og du har mange gode lesere, MEN!!! Den mangler en helhet. Innleggene dine er skrevet på en litt barnslig og ugjennomført måte, og ofte kjedelige bilder til. Hadde du endret litt på skrivemåten og helheten kan jeg love at du ligger på 1.plassen for alltid. Det samme gjelder ordbruken din, mye gjentakelser og “utrolig” går igjennom i uttallige mange setninger

    3. Når skal du skrive innlegget om hva du syns om at Kevin fikk mer penger en deg via vips? Venter sånn på det innlegget! 😀

    4. Jeg skjønner at Mexico var en fin opplevelse og alt det der, men den sutringen over at det er ferdig er blitt litt for mye av.
      Vær heller tålmodig og se fremover, så vil det komme mange nye, flotte opplevelser og minner bedre enn paradise. Slutt å kutte bort musikk, og grine over noe som har tatt slutt for lenge siden nå, som en bortskjemt fem åring.. ikke frekk ment!

    5. Altså, resterende gikk jo egt til venninna de men dere delte dem. Så bare en artikkel på tv2 om at han hadde fått mer penger på vips en da du slapp kula.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg