Jeg er flau over å ha gått rundt sånn

ANNONSE

Hei dere!

I dag har jeg gjort noe som virkelig behøvdes. Vi ble invitert til LYKO sin salong på Vinterbro senteret for en liten frisørtime. Jeg har ikke vært hos frisøren siden før Mexico, så dette trengte jeg skikkelig. 


Jeg ble veldig overassket da jeg kom til salongen, for den var kjempestor. Jeg trodde ikke den skulle være så stor og fin, så der ble jeg veldig overassket. De hadde utrolig mange produkter i butikken sin, og jeg var så heldig som fikk med meg noen som de brukte i mitt hår som jeg viser dere lenger ned i innlegget.

Jeg er nesten litt flau over å skulle vise dere disse bildene, for jeg kan ikke tro at jeg har gått rundt sånn her. Jeg har faktisk ikke sett noe verre, og det er nesten så jeg ikke har lyst til å legge det ut. Uansett vil jeg vise dere resultatet, for jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Man skulle nesten ikke trodd dette var samme hår, for det er jo totalt annerledes. Jeg elsket resultatet og det var akkurat sånn jeg ville ha det. Jeg ville ha håret mitt kaldt, og det fikk jeg. I tillegg la frisøren inn noen lyse striper for å få vekk etterveksten min. Jeg ville ikke ha blondt helt fra hodebunnen og ned, for jeg liker bedre at jeg har litt av min naturlige farge på toppen. Da blir det mer naturlig og mer meg. Jeg fikk også klipt håret mitt litt, noe som virkelig trengtes. 

Så, her kommer et førbilde av håret mitt. Jeg blir faktisk skikkelig flau.. 


Hvorfor har ingen sagt ifra til meg at jeg har gått sånn her med tidenes ettervekst og alt? Jeg tror nok at jeg merket det skikkelig da jeg så bilde av hvordan håret har blitt nå, for det er den sykeste forskjellen jeg har sett. 


Se så fint det ble da! Følte meg som en skikkelig prinsesse på håret, og jeg er så sinnsykt fornøyd. De som jobbet der var kjempeflinke og dyktige. De skjønte akkurat hvordan jeg ville ha håret mitt, og hun som fikset mitt hår var utrolig nøye. De var også utrolig hyggelige, og jeg gleder meg allerede til jeg skal tilbake. Jeg måtte bare sette dette bilde sammen slik at dere kan sammenligne, for det er jo helt sykt. 


Vel, dette trengtes virkelig. Jeg er så fornøyd nå og jeg føler meg skikkelig klar for sommeren. Jeg tenkte jeg også kunne vise dere produktene de brukte på meg, for de virket skikkelig gode. Disse produktene kommer jeg til å bruke fremover! 


Min kjære lillashampo og balsam som jeg bruker til å holde håret mitt kaldt finner dere HER, shampo og balsam fra Sebastian finner dere HER og en olje som skal pleie mitt slitte og skadet hår finner dere HER

Jeg har også en rabattkode til dere hos LYKO som er “15isabelleogmartine”. Denne rabattkoden gir dere 15% rabatt frem til 1. august♡ LYKO har forresten alt innen sminke, skjønnhet og hår, så om dere vil sjekke ut hele nettsiden finner dere den HER

Om dere vil bestille time hos frisørsalongen deres på Vinterbro kan dere bestille time ved å ringe; 64942602♡

 

17 kommentarer
    1. Ikke kjøp fra Lyko!! Jeg bestilte for over 5000 kroner og ble trekt i banken. Etterpå fant jeg ingen ordrenr eller bestilling, ringte Lyko og de hadde heller ikke det eller ingen bevis på at jeg hadde bestilt noe. Svindel hele greia! Synd..

    2. Var ikke du nettopp hos frisøren hos Nyko her om dagen, altså dette er egentlig ikke det første frisørbesøket etter Mexico? Vil huske du har skrevet et innlegg om det før, hehe! 🙂

    3. Folk! Se anmeldelser på Lyko på Facebook. Alt for mange 1-stjerner og dritt fra nettsiden som folk har opplevd.

    4. Har ikke frisøren fortalt deg at “fudge” produktene er ikke bra for håret?? Den tar kanskje bra på gulskjær, men slipper for mye farge så til slutt vil du få lilla flekker i håret. I tillegg sliter dette på håret på en utrolig dårlig måte.

    5. Anonym: Heei! Jeg har brukt fudge i mange år, så jeg vet at man må være veldig forsiktig med det 🙂 Bruker det kun en gang i uken, noe jeg har skrevet mange ganger her på bloggen 🙂

    6. Hei! Jeg elsker deg og håret ditt❤ du er den jeg ser opp til og tar rette valg😉 sykt fint hår… skulle gjerne hatt det samme 😍 elsket deg 😁

    7. Superflott, Martine!!!
      Lyko er en av de største skjønnhetsdestinasjonene online i Sverige og har forhåpninger om å bli nabolandet Norges favoritt og førstehåndsvalg etterhvert. Vi elsker skjønnhet og det vil vi dele med andre! Angående dette Maja skriver. Ting kan skje. Teknikken kan svikte, misforståelser kan skje etc. men vi vil aldri gi slipp på en sak før den er løst. Våre hyggelige medarbeidere i kundeservice er alltid klare til å hjelpe deg med det du måtte lure på! Fra produktspørsmål til tekniske problemer bare spør!
      Med vennlig hilsen
      Maria Pettersson, Lyko Online AB

    8. Hahaha Lyko, seriøst. Dere ga blaffen i meg og pengene mine. Verste folkene jeg har snakket med på telefon og. Så ikke prøv å si noe annet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg