Skal jeg til Rhodos?

Hey!

Jeg ser det er mange som lurer på om jeg skal til Rhodos i og med at flere fra paradisegjengen skal dit i år. Jeg skjønner jo da at flere lurer på hvorfor jeg ikke har skrevet noe om det. 

Jeg kan jo starte med å si at jeg ikke skal dit. Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til et sånt partysted hvor man kun fester tjuefire timer i døgnet. Selvfølgelig hadde det vært morsomt i et par dager, men mer enn det hadde jeg nok ikke orket. Jeg fikk spørsmål i fjor om jeg ville bli med ned dit, men det har aldri fristet noe særlig. Det ser jo gøy ut og det ser ut som de andre koser seg veldig der, men det har bare aldri vært noe for meg. Jeg liker bedre å dra et sted og heller kanskje dra ut å feste et par dager, men ikke hver dag. Jeg føler Rhodos er veldig partyparty og hadde jeg dratt dit hadde det nok bare blitt festing, alkohol og en utslitt Martine på flyet hjem. 


Jeg skal forresten til Spania og Portugal i sommer for de som lurer på det. Jeg reiser til Spania om litt over to uker, og jeg gleder meg så utrolig mye! Aleksander kommer ned en uke etter meg, så det blir veldig koselig. I august reiser vi også til Portugal sammen, så dette blir en bra sommer. 
 

14 kommentarer

Siste innlegg