Til deg som ikke vil at jeg skal lykkes

Hey!

Jeg blir så sinnsykt irritert over enkelte ting, og spesielt dette. Hvordan er det mulig å ikke bli glad på andres vegne? Om noen får til noe bra, så skal man finne en eller annen grunn til at det ikke skal være bra likevel. Jeg synes synd på disse menneskene, og jeg skjønner meg ikke på folk som orker å være rundt sånne. Jeg vet for eksempel om en dame, og hun må virkelig ha det ille når hun ser jeg får til ting. Hun har i alle år snakket meg ned uansett hva jeg har gjort, så nå som hun ser at jeg klarte meg bra på paradise og nå har en ganske stor blogg må hun jo ha det forferdelig. Hun unner meg jo ikke dette, for hun skal jo alltid finne noe å rakke ned på likevel. Tenk å ha så lite å gjøre da? Det morsomste er at jeg får jo vite alt hva denne damen sier gjennom andre. Om jeg blir sånn når jeg er femti håper jeg noen kjefter på meg og ber meg skjerpe meg. Jeg hadde vært så utrolig flau om mamma hadde snakket ned tjueåringer på den måten, så jeg lurer på hva dattern hennes egentlig tenker om dette. 

Processed with VSCO with s2 preset
Denne damen var vel sikkert redd hun ikke skulle ha flere samtaleemner etter paradise, men slapp av. Jeg skal jobbe som bare det slik at du kan irritere deg enda mer over meg og sånn at du fortsatt kan holde samtalen i gang med venninnene dine på femti. Shit, jeg blir trist av å tenke på at enkelte har så lite å snakke om. Jeg tenker at dette uansett er sjalusi, og at denne damen kanskje er irritert for at jeg får til ting. Jeg skal hvertfall jobbe som bare det fremover, så navnet mitt blir vel plantet i munnen din en stund til. Takk for at du også gjør så fler vet hvem jeg er, for det er bare positivt for min del. 

19 kommentarer
    1. You go, girl!💓 Skjønner virkelig ikke at folk i 50 årene har så lite å snakke om😂 Drit i hva andre har å si om deg og heller fokuser på de fine tingene😘

    2. Hun er nok misunnelig så det holder.. Jeg er 42 og titter innom ulike blogger hver dag, mye fordi datteren min på 12 gjør det – og jeg liker å følge med på hva hun er opptatt av. Når det er sagt så synes jeg det er gøy å lese blogger, liker sminketips, shoppingtips etc etc… stå på du, og ikke la noen snakke deg ned! Og god bedring!

    3. Stå på du Martine! Du fortjener å blomstre!
      Hun er ikke verdt å bruke energien på.
      Hun har tydeligvis ikke nok action i livet sitt selv, så da har hun behov for å blande seg inni andres.

    4. Dessverre er det mange bitre mennesker der ute som ikke unner andre suksess og lykke. Det er bare trist. Sjalusi er en dårlig egenskap. Hva med å heller prøve å være glad på andres vegne? Takler ikke sjalue og bitte mennesker.

    5. Haha. Kjenner virkelig til den der. Jeg har ei datter som er kun 9 mnd, og om 4 mnd blir hun storesøster. Dette vet kun nærmeste familie, men nå går folk som er 40/50 år å kaller meg feit. De vet jo ikke at jeg er gravid, men utrolig stygt å ha som samtaleemne om hvem som er “feit” eller ikke😒

    6. altfor mange av de.. akkurat det samme som alle personer som irriterer seg over bloggere fordi de tjener gode penge, og ikke mener blogging er en jobb. Stå på Martine <3 en av de få bloggerne jeg gleder meg til å lese hver dag

    7. Hun må på en måte ha såret deg siden du skriver et innlegg om henne? PH er kontroversielt for mange, og “stilen” din kanskje er noe denne dama rett og slett ikke liker – og at hun ønsker noe annet for sin datter og derfor snakker deg ned. Men jeg er veldig enig med deg i at man ikke burde snakke stygt om andre! Og som voksen burde hun gå foran som et godt eksempel!

    8. Skal du til Rhodos, og hvorfor henger du ikke med Rebecca?kan du lage et innlegg om Rhodos du skal eller ikke og hvorfor.?? Elsker deg og bloggen din btw

    9. Hei kan du lage ett innlegg hvor du skriver favoritt tingene dine nesten som isabelle’s innlegg (all time fav) ? Ville vært kult 🙂

    10. Du fortjener virkelig ikke hat. Jeg klarer ikke sette meg inn i tanken til hatere, når de skriver så stygge ting ting andre mennesker. Stå på Martine😽💕

    11. Nå ble jeg nysgjerrig på hva hun har sagt, er sikkert mange som prater deg ned og du bryr deg ikke stort? Hva har denne fæle dama sagt så hun fortjente et eget innlegg?

    12. Må ha sykt lite liv om man skal begynne å snakke stygt om noen til andre fordi de har mere suksess i livet enn dem😂
      Jeg begynner å lure på hva denne femti åringen har gjort gjennom livet sitt, for hun har ikke så veldig mye å fortelle om til vennene sine.
      Bare stå på du, og husk at du har kommet høyere enn henne i suksess❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg